8 rustic bronze 12" Malta modern Candle Lantern holder wedding table decorations. Color - brown / bronze finish. Loop at top for hanging; can also stand freely on table or shelf.. Condition:: New with tags: A brand-new, unused, and unworn item (including handmade items) in the original packaging (such as the original box or bag) and/or with the original tags attached. See all condition definitions : Shape: : Bird Cage , Features: : Floor, Hanging, Tabletop: Model: : wholesale bulk lot modern wedding decoration , Color: : BROWN / BRONZE finish: Style: : Contemporary , MPN: : Does Not Apply: Material: : Glass & Metal , Brand: : Unbranded: Product Type: : votive or pillar candle Holders , For: : Pillar Candle: Type: : Lantern , UPC: : does not apply , 。

8 rustic bronze 12/" Malta modern Candle Lantern holder wedding table decorations

Check Meowt Paw Mug Out Cool Cat Hipster Coffee Tea Cup Cafe Printing Gift 412, Wooden Ornaments Snowflake/Star/Angel Christmas Tree Decoration Xmas Hanging, RDGTOOLS LARGE 1-1/2" BSP DIE NUT BRITISH STANDARD PIPE ENGINEERING TOOLS. Creepshow 24x36inch Classic Horror Movie Silk Poster Cool Gifts Door Room Decals, 250W HPS HYDROPONICS TENT GROW LIGHT BULB PHILIPS MASTER SON-T PIA PLUS, 2Pcs Garbage Bag Storage Box Wall Mounted Lastic Trash Bags Storage Contai J6U5. 8" Three Layers Cool Medium High Softness Cotton Mattress with 2 Pillows Full US, New Nuwave Precision Induction Cast Iron Grill With Oil Drip Tray. Wall Stickers Kitchen Art 3D Peel & Stick Self Adhesive Wall Backsplash Tiles, 3 Grout Remove Saw Blade Oscillating Multi Tool For Fein Craftsman Porter Cable. Polished Chrome Variable Overlay Cabinet Hinge With Mounting Screws and Bumpers.

Loop at top for hanging; can also stand freely on table or shelf,Color - brown / bronze finish, free shipping and return Free shipping service The best-selling product Discover The Largest Selection Of Luxury.