9612 LCD Kitchen Travel Digital Weight Scale Portable Hand-Held 50kg Home

9612 LCD Kitchen Travel Digital Weight Scale Portable Hand-Held 50kg Home. Maximum weight: 50kg / 110lbs. The maximum weight is 50kg. Zero point and tare function, low battery power/overload indication. Portable scale. Shell material: plastic. Screen: 0.44 "LCD green backlight (non-touch).. Condition:: New with tags: A brand-new, unused, and unworn item (including handmade items) in the original packaging (such as the original box or bag) and/or with the original tags attached. See all condition definitions : Brand: : Unbranded , Manufacturer Part number: : Does not apply: EAN: : Does not apply , MPN: : Does Not Apply: UPC: : 692469234647 , 。

9612 LCD Kitchen Travel Digital Weight Scale Portable Hand-Held 50kg Home

10" Pedestal Stand Fan, Hydroponics Aeroponics Orchids 3 Inch Mesh Net Basket Plant Pots Pack Of 10. Border Collie Dog Cushion Cover 16x16 inch 40cm Outdoors in Heather Photo Print, Genuine Beko WM5140S Door Seal Washing Machine, 1PCS 22" 56CM Color Gradient Metallic Foil Jumbo Balloon Wedding Birthday Party, 3 in1 Manual Vegetable Spiralizer Potato Spiral Cutter Slicer Vegetable Grater, Weed-Eater Featherlite SST25C Trimmer Cutting Head 545202401 545202501. Art Accent Nature Mural Ceramic Backsplash Tile #764, Rectangular Cupcake Stand Cake Display Rack for Wedding Birthday Decor. I LOVE JENNIFER Sticker Jenn Jenni Jenny Vinyl Decal Boyfriend Girlfriend Cute, 5w SMD LED Recessed Spotlight Kanto 5-15er Set 3 x Dimmable Recessed Lighting Spot. *NEW* FOIL BRIDAL SHOWER WRAPPING PAPER 800ft #308, RED HOSE CONNECTOR THREAD FOR NUMATIC HENRY VACUUM CLEANERS.

9612 LCD Kitchen Travel Digital Weight Scale Portable Hand-Held 50kg Home

The maximum weight is 50kg, Zero point and tare function, low battery power/overload indication, Portable scale, Shell material: plastic, Screen: 0,44 "LCD green backlight (non-touch),Maximum weight: 50kg / 110lbs, Fashion merchandise Shop Online Now Both comfortable and chic Global fashion With low prices and free shipping on qualifying orders.