Towel Hooks Storage Rack 3-Tier Wall Mounted Black Metal Bathroom Organizer

3-Tier Wall Mounted Black Metal Bathroom Organizer, Storage Rack, Towel Hooks. <ul> <li>Eliminate clutter from your bathroom & shower.</li> <li>Great for bathroom organization, decoration and storage.</li> <li>Features 2 large baskets, 1 small basket, and 2 versatile hooks.</li> <li>**Official MyGift® product**</li> <li>Made of metal. Approximate Size: 25" H X 12" W X 5" D.</li> </ul>.. Condition:: New with tags: A brand-new, unused, and unworn item (including handmade items) in the original packaging (such as the original box or bag) and/or with the original tags attached. See all condition definitions : MPN: : Does Not Apply , Brand: : MyGift: Country/Region of Manufacture: : China , UPC: : Does not apply , 。

Towel Hooks Storage Rack 3-Tier Wall Mounted Black Metal Bathroom Organizer

Coffee Tea K Juice Bamboo Tumbler Drinking Cup Mug for Sake Water Milk. 9 Pcs Christmas Pine Cones Decoration Baubles Xmas Tree Party Hanging Ornament, 1/2" Drive 12 Point SAE Deep Well Wall Socket Any Size Chrome Pick Your Size, Nepal Best Incense Tibetan Traditional Potala Incense Sticks, Genuine AYP SEARS HUSQVARNA CHOKE CONTROL Part# 503962501, 40 x Genuine Numatic NVM1CH Vacuum Bag 604015 Bags NRV200T NRV200 Hoover, Ikea Klippan Loveseat Cover Vissle Light Blue Cover Only. USPAR CL-9GA/NS FLUORESCENT GLOBE LIGHT FIXTURE W/ ALABASTER GLASS, Boston Red Sox #3 MLB Team Logo 1 Color Vinyl Decal Sticker Car Window Wall. Free Standing Wedding Table Numbers Cards.

Towel Hooks Storage Rack 3-Tier Wall Mounted Black Metal Bathroom Organizer

1 small basket, and 2 versatile hooks,</li> <li>**Official MyGift® product**</li> <li>Made of metal, Approximate Size: 25" H X 12" W X 5" D,</li> </ul>,<ul> <li>Eliminate clutter from your bathroom & shower,</li> <li>Great for bathroom organization, decoration and storage,</li> <li>Features 2 large baskets, Guaranteed 100% Authentic 100% Satisfaction Guaranteed Get Great Deals & Fast Shipping!