Spa Bath Pillow With Suction Cup Non-Slip Head Shoulder Neck Support Mesh Tub

Spa Bath Pillow With Suction Cup Non-Slip Head Shoulder Neck Support Mesh Tub 883547695591. Fits any size tub, spa. This PVC bath pillow will relax your head, shoulder and neck while taking a bath, keeping you in a comfortable and relaxed state. Hollow surface design, the surface texture has a massage effect.. Condition:: New with tags: A brand-new, unused, and unworn item (including handmade items) in the original packaging (such as the original box or bag) and/or with the original tags attached. See all condition definitions : Brand: : Unbranded , Material: : PVC + Sponge: Color: : White , MPN: : Does Not Apply: Country/Region of Manufacture: : China , Type: : Bath Pillow: UPC: : 883547695591 , ISBN: : Does Not Apply: EAN: : Does Not Apply , 。

Spa Bath Pillow With Suction Cup Non-Slip Head Shoulder Neck Support Mesh Tub

WONDERFUL COLOURFUL NUMBER & STARS HAPPY 40TH BIRTHDAY GREETING CARD. Gisela Graham Cute Resin Kitten on a Bubble Christmas Tree Decoration 8.5cm, BOLUO Picture Frames 5x7 Rustic Picture Frame Distressed Wood Antique Farmhouse, Animals East Of India Porcelain Letter Rack. 12" x 24" 12x24 Air Vent Return Air Filter Grille Diffuser Less Than Wholesale. Eureka 60038-12 Upright Bagless Vacuum Cleaner Hose. Cake Tool Drop Flower Icing Piping Tips Nozzle Cake Cupcake Decorating Pastry. LED Grow Light DC12V Plant Strip Power Supply For Aquarium Greenhouse Flower 08. Pipe Wrench 1200mm 135mm eckrohrzange LEVER PIPE PLIERS 48" Water Pump Pliers Pliers, White Vintage Twin Hearts Photoframe Cake Topper w/ Roses. INNO STAGE Gardening Tools Set and Organizer Tote Bag with 10 Piece Garden. USA SELLER 100 YELLOW LEMON ECHINACEA Flower Seeds Plants Garden PERENNIAL, Autumn Alley Rustic Torched 3 Shelf Wood Wall Shelf Display Key Shelf w/ hooks.

Spa Bath Pillow With Suction Cup Non-Slip Head Shoulder Neck Support Mesh Tub

Fits any size tub, spa, This PVC bath pillow will relax your head, shoulder and neck while taking a bath, keeping you in a comfortable and relaxed state, Hollow surface design, the surface texture has a massage effect, best prices, best service lowest prices around Guaranteed 100% Authentic Free Shipping & Officially Licensed Online Shop!