Corner Shelf Organizer Bathroom Caddy Shower Storage Wall Holder Shampoo Plastic. Double sucker design,stable stick, strong bearing capacity. Hollow out design at the bottom, clean and thorough draining to keep inner dry. Round smooth corners don't hurt your hands. Weight: 450g.. Condition:: New with tags: A brand-new, unused, and unworn item (including handmade items) in the original packaging (such as the original box or bag) and/or with the original tags attached. See all condition definitions : Item: : snap up corner shelf , Unit Type: : piece: Feature: : Turn any corner into a shelf in seconds , Type: : Wall Storage: Mounted: : Corner , Brand: : Unbranded: nstruction: : Easy to install no nails no tools and no assembly , Size: : 230 X 230 X 45mm/9.06 X 9.06 X 1.77": Package Size: : 27cm x 27cm x 27cm (10.63in x 10.63in x 10.63in) , Weight: : 450g: Model: : Corner Shelf , Packaging: : Color box: Material: : Plastic , Included: : 1 X Corner Shelf: Package Weight: : 0.49kg (1.08lb.) , Install Style: : Wall Mounted Type: UPC: : Does not apply , 。

Full/Queen or King Size Down Alternative Reversible color Comforter Set Twin. Stretch Sanitary Mattress Protector Cover Bed Sheet 2-10" Height Mattress, 50pcs Gift Boxes with Ribbons Hollow Bird Style Wedding Favor Candy Boxes J, Think Twice Black Heart Song Lyric Quote Print, Round Paper Lantern Friends Lisa Pollock Dragonfly. 100pcs Multi Style Christmas Tags Craft Hanging Wrapping Tag Stickers Decoration, 3D DIY Modern Large Wall Clock Mirror Sticker Number Newest Design Home Decor, Many colours New. Banksy Cow Parachute Funny Wall Decors Wall Stickers, 2 Candle Rings Roses Center Pieces Artificial Velvet Like Flowers 3" 616, NEW BIG TROUBLE IN LITTLE CHINA KURT RUSSEL 1986 FILM MOVIE PRINT PREMIUM POSTER, Vintage Pretty Mermaid Bath Salts Girl Sea Advert Metal Sign Plaque Bathroom. Faye Dunaway IA LICENSED NEW Chinatown Movie POSTER 27 x 40 Jack Nicholson, 1Pesc Plastic and Ceramic Manmade Plastic Plant for Fish Tank 14.2-Inch Height. Drawer Closet Chest Hardware 4.4" Long Metal Toggle Latch Catch, Wall Outlet Power LED Night Light Adapter & Dual USB Port Charger Socket Dock. Heller 40cm Black High Velocity Fan. NEW Delta RP61342 Aerator Chrome FREE2DAYSHIP TAXFREE.

Double sucker design,stable stick, strong bearing capacity, Hollow out design at the bottom, clean and thorough draining to keep inner dry, Round smooth corners don't hurt your hands, Weight: 450g, Free Shipping, Free Returns Good store good products Free Fast Delivery Buy the most affordable goods, good quality.