White Embroidered Cotton Lace Ruffles Pillowcase Sham Pillow Slipm Cover 1pc

White Embroidered Cotton Lace Ruffles Pillowcase Sham Pillow Slipm Cover 1pc. (2) Use only no chlorine bleach when needed for white bedding. No bleach for colorful bedding. 1) Machine washes in warm water, gentle cycle. 4) Warm iron as needed. 3) Tumble dry on low heat,remove promptly.. Condition: New without tags : A brand-new, unused, and unworn item (including handmade items) that is not in original packaging or may be missing original packaging materials (such as the original box or bag). The original tags may not be attached. See all condition definitions , Seller Notes: “100% cotton, brand-new” , 。

White Embroidered Cotton Lace Ruffles Pillowcase Sham Pillow Slipm Cover 1pc

1 Pencil Pouch Zipper 3 Ring Binder Bag School Supply Pen Marker Holder Storage, 20pcs rare new loofah garden climbing vegetable plant Seeds of perennial garden. Replenishement Accessories Kit Brush Filters for iRobot Roomba 800 900 Series, 50 Fresh Seeds Beautiful Burnished Rose Pink Aquilegia Columbine Plants RK, Folding Drying Rack Clothes Shoes Heavy-Duty Steel Gullwing Laundry Dryer White, Large Tillandsia Paucifolia Red Hybrid Air Plants. DOLCE & GABBANA Skinny Plastic Non-Slip Coat Jacket Dress Hanger 42cm 1unit, Classic Accessories Ravenna Rectangular Oval Patio Table & Chair Cover X-Large, 36 Pk 3M 5/8" X 2 3/4" Command Medium Refill Mounting Adhesive Strip 9/Pk 17021P. 6.362-468.0 Karcher O-RING SEAL COMPLETE 1ST.-R., 110V Submersible Pump 150 ft Max 4" Deep Well long life 1/2HP 25 GPM, Carburetor for Homelite 42cc 38cc 35cc Chainsaw OEM # 309362001 309362003 Carb, 1PCS New DIY Mouldable Glue Self-setting Repair Stick Fix Silicone Rubber.

White Embroidered Cotton Lace Ruffles Pillowcase Sham Pillow Slipm Cover 1pc

(2) Use only no chlorine bleach when needed for white bedding, No bleach for colorful bedding, 1) Machine washes in warm water, gentle cycle, 4) Warm iron as needed, 3) Tumble dry on low heat,remove promptly, Here are your favorite items Online Shopping Retailer Easy Return Stores are open seven days a week.