Korea 3D Mesh Breathable Head Neck Body Spa Bath Massage Pillow Water Repellent

Korea 3D Mesh Breathable Head Neck Body Spa Bath Massage Pillow Water Repellent. Water repellent finishing. - Use as head, neck, arm, leg, calf etc pillow. - Made in KOREA. - Zipper is at outside. You can wash it if it is dirty. - It penetrates the air and make sweat. - Give freshness and comfort.. Condition:: New with tags: A brand-new, unused, and unworn item (including handmade items) in the original packaging (such as the original box or bag) and/or with the original tags attached. See all condition definitions : Modified Item: : No , Color: : Brown: Country/Region of Manufacture: : Korea, Republic of , Brand: : HANE: Custom Bundle: : No , UPC: : Does not apply , 。

Korea 3D Mesh Breathable Head Neck Body Spa Bath Massage Pillow Water Repellent

5 Glitter Easter Bunny Shaped Pics Flower Arrangement Centerpieces Bright Pastel. Decor Cruise Poster.Fine Graphic Art Design.Cruiseship Blonde.Home Wall Art.699. Culligan WH-HD200-C Whole House Sediment Water 1" HD CLR WTR Filter Clear Bo.... Coffee Design Homemade Fabric Plastic Grocery Bag Holder, Multi Color 4mm Banana Plug Connector Leads Silicone Cables High Voltage Testing. Deck Wheel replaces Kubota K5351-42110 K5371-42110, White Shelf Support Bracket Pin Kitchen Unit Cabinet Cupboard Safety Pegs 5mm, Compass Star Vinyl Decal Sticker For Home Cup Mug Glass Wall Decor Choice a. Colorful Indian Wall Hanging Mandala Hippie HOME DECOR Bohemian Poster Tapestry, Practical Spout 1PC Accessories Acrylic Wine Pourer Aerator Decanter Portable'. All Natural and Han 11-15 lb with Dimmer Switch Himalayan Salt Lamp 10-12”.

Korea 3D Mesh Breathable Head Neck Body Spa Bath Massage Pillow Water Repellent

calf etc pillow, - Made in KOREA, - Zipper is at outside, You can wash it if it is dirty, - It penetrates the air and make sweat, - Give freshness and comfort,Water repellent finishing, - Use as head, neck, arm, leg, Discount Exclusive Brands Aftermarket Worry-free find the top-rated products at today*s lowest prices.