Waterproof Mattress Encasement Zippered Bed Bug Hypoallergenic Protector Cover P. ▶Why buy a box spring encasement? While a mattress is frequently covered, a box spring is often overlooked. That makes it a prime location for dust and dust mites, allergens and bed bugs. An encasement completely surrounds your box spring and zips closed to block out liquid spills, bugs, allergens and dust. This practical protection covers all six sides - the top, bottom and sides - to keep your box spring pristine, rather than a breeding ground for the things that go bite in the night.   ▶Features:.. Condition:: New with tags: A brand-new, unused, and unworn item (including handmade items) in the original packaging (such as the original box or bag) and/or with the original tags attached. See all condition definitions : Type: : Mattress Encasement , MPN: : Does Not Apply: Protection: : waterproof, bedbugs, dust mites, allergens , 100% hypoallergenic: : Yes: Material: : Polyester , 100% waterproof: : Yes: Brand: : Unbranded , Room: : Bedroom , 。

X LARGE FLOCK DAMASK CUSHIONS COVERS 9 COLOURS 23"X23"REPLACE OLD SOFA CUSHION. One Acrylic Silver Mirror Cake Topper For First Birthday, Gilmour 9QC Brass Hose Quick Connector Set. 1pc Decorative Delicate Durable Crown Cake Topper Headband Crown for Wedding, 5x Reisestecker Adapter USA US Amerika Hongkong Stecker EU/DE Deutschland Z21, 4 Dishrack Wheel for KitchenAid KDTE104DSS0 KDTE204DSS1 KDTE204EBL3 KDTE334DWH0. 3PCS Rattan Wicker Patio Bistro Furniture Set Chairs Storage Table W/Cushion NEW. Black Wood Picture Frame Craig Frames 1.5" Shaker, Blue Q "Butter Butter Butter" Oven Mitt, 7Pcs 8" Foam Glitter Artificial Rose Flower Bouquet Bride Wedding Party US.

While a mattress is frequently covered, a box spring is often overlooked, That makes it a prime location for dust and dust mites, allergens and bed bugs, An encasement completely surrounds your box spring and zips closed to block out liquid spills, bugs, allergens and dust, This practical protection covers all six sides - the top, bottom and sides - to keep your box spring pristine, rather than a breeding ground for the things that go bite in the night,   ▶Features:,▶Why buy a box spring encasement, Lowest Prices Authentic Merchandise All products guaranteed 100% authentic licensed.