LUTRON DNG-603PH-DK 3-Way Rotary Dimmer Light Control DIM GLOW White Ivory Knobs 27557073080. ROTARY White & Ivory Knobs. 2 knobs included for an easy change over from white to ivory or ivory to white. Incandescent, Halogen 120V 600W 5-Amp.. Condition:: New: A brand-new, unused, unopened, undamaged item in its original packaging (where packaging is applicable). Packaging should be the same as what is found in a retail store, unless the item is handmade or was packaged by the manufacturer in non-retail packaging, such as an unprinted box or plastic bag. See the seller's listing for full details. See all condition definitions : Brand: : Lutron , Model Number/SKU: : DNG-603PH-DK: MPN: : DNG-603PH-DK Incandescent/Halogen 120 V 600 W Knob , Features: : New: Type: : Rotary Dimmer/Light Control , Wiring Type: : 3-Way: Color: : White , UPC: : 027557073080: Field of View: : 180° , Bundle Listing: : No: Voltage: : 120 V , Model: : DNG-603PH-DK: Dimensions (D) x (H) x (W): : 5.8in. x 3.9in. x 2.8in. , 。

2pcs 2019 Fashion Happy Birthday Cake Topper Party Supplies Decorations Hot!!!. Multiple photo frame wall wallbianco PVC Furnishings Decor, NEW Ives 458B26D Polished Chrome Extended Flush Bolt-Metal or Wood Door 12". 10 Kirby Generation Series DVC Micro-Lined Allergen Filtration Upright Bags. Bluesees Stainless Steel Chopsticks Utensil Drying Rack Basket Cutlery Holder, Brass Pipe Copper Pipe Copper Tube2mm 3mm 4mm 5mm Long 300mm Wall 0.5mm Nice TC. GROW BULBS T5 HO HIGH OUTPUT FLUORESCENT LAMP 2 & 4 ft VEG BLOOM Qty1-40 packs. Dia Terra Cotta Pots 4 in 50-Pack. 15 CT Assorted Quality Hanukkah CARDS Holiday Chanukah Card Multi with ENVELOPES. VRS PROUD DOG MOM Vinyl Car Decal Wall Sticker.

2 knobs included for an easy change over from white to ivory or ivory to white, Incandescent, Halogen 120V 600W 5-Amp,ROTARY White & Ivory Knobs, on all orders free shipping New things that make life easy Fantastic Wholesale Prices 100% Authentic Wide selection, competitive prices, fast shipping.