Fabric Shower Curtain for Bathroom White Navy Black Eiffel Tower Paris 72" x 72". Freshen up your bathroom look and bring elegance to both traditional and modern bathroom décor with this Eiffel Tower Paris Design Shower Curtain. Size: 72" x 72". DESIGN: This Shower Curtain features a Black Eiffel Tower, Blue and Navy Floral Design over White background.. Condition:: New with tags: A brand-new, unused, and unworn item (including handmade items) in the original packaging (such as the original box or bag) and/or with the original tags attached. See all condition definitions : Brand: : Bathroom and More , Model: : FSC-EIFFEL-NAVY: Color: : Multi , Pattern: : Eiffel Tower: Country/Region of Manufacture: : China , Style: : Modern: Features: : Reinforced Hook Holes , Type: : Shower Curtain: Material: : 100% Polyester , MPN: : FSC-EIFFEL-NAVY: UPC: : 735732379901 ,

Fabric Shower Curtain for Bathroom White Navy Black Eiffel Tower Paris 72/" x 72/"

6X Pencil Grips Holder Silicone Ergonomic Pen Grippers Writing Aid For Student. Anthropologie Draped Wisteria Shower Curtain White Cotton. NEAT WRITING 50 School Teacher Reward Stickers 40mm Shiny Foil Metallic, Dragon and cave Shower Curtain Bathroom Waterproof Fabric & 12hooks 71*71inches. 48 Pieces Icing Piping Nozzle Set Tool Cupcake Cake Sugarcraft Pastry Decoration. Rosdorf Park Amaris Decor Digital Art Girl Shower Curtain Hooks. Flexible Wine Bottle Stopper Beverage Closures Preservation Tools Silicone Cap. White and Black Stripes Simple Fabric Shower Curtain Sets Bathroom Accessories, Tea Bag Cockerell Melamine Teabag Holder. Romantic Butterfly Waterproof Fabric Home Decor Shower Curtain Bathroom Mat. Jigger Plastic/Metal for Liquor/Alcohol Pouring in Bars and Clubs 1.5 and 3 oz. Powder Blue Ceramic Soap Dish Tray Washcloth Holder Bar Heron Blue Color 344, Two-prong Cork Puller Wine Opener Professional Red Wine Champagne Bottle Opener, NOS Vintage *Sylvan Green* Ceramic Soap Dish with Grab Bar by American Olean Co. No Damage to the Wall Rubber Silicone Floret Bottle No Need to Nail, Bathroom Accessories In Black 304 Stainless Steel Towel Ring Paper Holder Toilet, Whiskey Chilling Stones Set of 6 Handcrafted Premium Granite Round Sipping Roc. Snap Up Corner Shelf Rack Triangle Polymer-Grip Hook Home Bathroom Storage Tool. Vino2Go Party Wine Glass.

Size: 72" x 72", DESIGN: This Shower Curtain features a Black Eiffel Tower, Blue and Navy Floral Design over White background,Freshen up your bathroom look and bring elegance to both traditional and modern bathroom décor with this Eiffel Tower Paris Design Shower Curtain, Buy Now Guaranteed Satisfied Savings and offers available High Quality Low Cost Shop Newest Fashion & Lifestyle Online.