Small Miniature Easy take Bench Vice Clamp on Table Vise Aluminum Repair Tool

Small Miniature Easy take Bench Vice Clamp on Table Vise Aluminum Repair Tool 610328762339. Vice Jaw Width: 40mm. Max Jaw Opening: 30mm. Type: Vice Clamp. Max Size of Fixed Chuck: 35mm. Great for smaller projects such as jewelry, hobbyists, crafts, model building, RC cars and planes, electronics, etc.. Condition:: New: A brand-new, unused, unopened, undamaged item in its original packaging (where packaging is applicable). Packaging should be the same as what is found in a retail store, unless the item is handmade or was packaged by the manufacturer in non-retail packaging, such as an unprinted box or plastic bag. See the seller's listing for full details. See all condition definitions : Brand: : Unbranded , Country/Region of Manufacture: : China: Type: : Vice Clamp , Manufacturer Part Number: : Does not apply: MPN: : Does not apply , Label: : EB0FF02T6M00: UPC: : 775637239245 , 。

Small Miniature Easy take Bench Vice Clamp on Table Vise Aluminum Repair Tool

Christmas Deer Elk Table Art Craft Acrylic Xmas Clear Home Party Decorat GC HK. USS Formoe DE 509 Personalized Canvas Ship Photo Print Navy Veteran Gift, 5pcs Satin Clothes Hangers Coat Hanger Soft Flowery Random Sent Padded Cali H2H7. Polyester 4 Slice Cover Bakeware Oven Cover Kitchen Clean Black Grid. 2553-20 M12 FUEL Brushless Impact Driver. Pack Of 9 Modern Outdoor Black Lanterns For Dusk-To-Dawn Illumination. Handmade Topper or Personalised Card.Fantasy UNICORN 2 Black Silhouette, Metal License Plate Frame Vinyl Insert Jamaica Flag Jamaican A, 5PCS US/USA to European Euro EU Travel Charger Adapter Plug Outlet Converter Set. First Order Logo Cookie Cutter and Stamp Set 3d printed plastic Star Wars. Carpet Runner "AW attics Blue" 100x250 cm Suede New B Goods SALE. Adenium Obesum Desert Rose Plant Bonsai Rare Double-Flowered #63.. Automatic Toothpaste Dispenser 5 Toothbrush Holder Set Wall Mount Stand.

Small Miniature Easy take Bench Vice Clamp on Table Vise Aluminum Repair Tool

hobbyists, crafts, model building, RC cars and planes, electronics, etc,Vice Jaw Width: 40mm, Max Jaw Opening: 30mm, Type: Vice Clamp, Max Size of Fixed Chuck: 35mm, Great for smaller projects such as jewelry, Large online sales Find your favorite product Enjoy Free Worldwide Shipping Free next day delivery on everything.