Rattan Balls kaffesortiment Rattan Balls!!!

Rattan Balls kaffesortiment, Rattan Balls!!!. Ideal für Tischdekoration, Hochzeit und andere Amlässe. Material = Rattan. Sehr schön zum Füllen von Gefäßen und Schalen. Zum Dekorieren und Verarbeiten. Geringe Abweichungen durch Form und Größe möglich.. Condition:: New: A brand-new, unused, unopened, undamaged item in its original packaging (where packaging is applicable). Packaging should be the same as what is found in a retail store, unless the item is handmade or was packaged by the manufacturer in non-retail packaging, such as an unprinted box or plastic bag. See the seller's listing for full details. See all condition definitions : Ausländisches Produkt: : Ja , Angebotspaket: : Nein: Personalisiert: : Nein , Produktart: : Tischdekoration: Marke: : TGG , Modifizierter Artikel: : Nein: Material: : Holz , Farbe: : braun: Herstellernummer: : 1020562474 , 。

Rattan Balls kaffesortiment Rattan Balls!!!

180Pcs Natural Ponderosa Pine Cones Christmas Decorations Pine Cone Crafts. Stained Glass Cutter Tungsten Steel Material Plastic Handle. 1M Polka Dot Ribbon 7/8" 22mm GROSGRAIN RIBBON MANY COLOURS CAKE BOARDS CRAFTING, Marvel Stretched Canvas Print Framed Kid Room Decor Wall Art Cartoon Painting. Gingham/Check/Plaid Ribbon Bows-4.0cm x 3.0cm- 10mm Berisfords Ribbon, 2 30x50x3cm Abstract Colour Tree Framed Canvas Print Wall Art Decor Painting, 6"x 24"x 24" Foam Sheet Cushion Replacement Upholstery Sold per Sheet. DIY Silicone Ice Cube Candy Chocolate Cake Cookie Cupcake Soap Molds Mould Tools, Blank Square Unfinished Wooden Storage Box for Kids Toys School Painting DIY. NEW 100pcs Artificial Rose Silk Flowers Heads Bulk Wedding Dia 5cm Many Colors, Handmade Needlepoint Fishing Lures Trawler Fisherman Lake Pillow 16" x 20"., 10/20P Artificial Silk Flowers Heads Bulk Fake Floral Orchid Wedding Craft Decor, Cotton Linen Cover Self Adhesive Scrapbook DIY Photo Album 20 sheets Cream White.

Rattan Balls kaffesortiment Rattan Balls!!!

Hochzeit und andere Amlässe, Material = Rattan, Sehr schön zum Füllen von Gefäßen und Schalen, Zum Dekorieren und Verarbeiten, Geringe Abweichungen durch Form und Größe möglich,Ideal für Tischdekoration, Buy online here Happy shopping All With Price Promise Guarantee.