US MADE BNC plug to SMA plug 50 ohm coax Cable MIL-RG-142 25 FT

US MADE BNC plug to SMA plug 50 ohm coax Cable MIL-RG-142 25 FT. US MADE MIL-RG-142 COAX CABLE 25 FT BNC PLUG TO SMA PLUG.. Condition:: New: A brand-new, unused, unopened, undamaged item in its original packaging (where packaging is applicable). Packaging should be the same as what is found in a retail store, unless the item is handmade or was packaged by the manufacturer in non-retail packaging, such as an unprinted box or plastic bag. See the seller's listing for full details. See all condition definitions : Type: : Coaxial RG-142 , Country of Manufacture: : United States: Connector A: : BNC Male , Brand: : Thermax: Connector B: : SMA Male , MPN: : Does Not Apply: Cable Length: : 25 ft , Country/Region of Manufacture: : United States: UPC: : Does not apply ,

US MADE   BNC  plug to  SMA  plug  50 ohm coax Cable  MIL-RG-142     25 FT

US MADE BNC plug to SMA plug 50 ohm coax Cable MIL-RG-142 25 FT

16 GAUGE WIRE 200 FT ENNIS ELECTRONICS 100 RED 100 BLACK PRIMARY AWG COPPER CLAD. Flat 32" LED TV 720P High-Definition Video Clear Audio HDMI VGA High-Quality. D-Shape PTT Earpiece for Motorola Radio Talkabout Walkie Talkie 2.5mm 1-Pin USA, HW-M550/ZA Soundbar Sound Bar AC Adapter Power Supply for Samsung HW-M550. NEW 16 Pin AUTO STEREO WIRE HARNESS PLUG for PIONEER DEH-24F DEH-240F, Tripath TA2020 PCB 25Watt Class-T Audio Amplifier Board T AMP DIY. JOOAN Waterproof Outdoor 1080P Security IP Camera Network Onvif CCTV Day&Night. PU Leather Replacement Ear Pads Cushion For Skullcandy HESH3 Wireless Headphones, 2 3 4 6 LED Car Flashing Emergency Warning Strobe Light Bar Lamp Wireless Remote. 12ft 3.5mm AUX Male to Male Stereo Audio Cable Foc PC iPod MP3 2/3/5/10Pcs, NEST CAM IQ INDOOR 1080p HD SECURITY CAMERA BRAND NEW FACTORY SEALED Free Shippi.

US MADE BNC plug to SMA plug 50 ohm coax Cable MIL-RG-142 25 FT

US MADE MIL-RG-142 COAX CABLE 25 FT BNC PLUG TO SMA PLUG, 24 hours to serve you satisfaction guarantee Tens of thousands of products, manufacturers price.