NEW Crimestopper CA5005.U Rear Parking Sensors w/ Underdash Mount LED Display

NEW Crimestopper CA5005.U Rear Parking Sensors w/ Underdash Mount LED Display 48097109459. Reverse Parking Sensor System with Underdash Mount LED Display. Makes parking easier. Convenient for any parking lot, garage or driveway. (4) ultra-sonic sensors (22ft. cable length). Sensors can be painted to match the color of the vehicle.. Condition:: New: A brand-new, unused, unopened, undamaged item in its original packaging (where packaging is applicable). Packaging should be the same as what is found in a retail store, unless the item is handmade or was packaged by the manufacturer in non-retail packaging, such as an unprinted box or plastic bag. See the seller's listing for full details. See all condition definitions : Brand: : Crimestopper , MPN: : CA5005.U: Model: : CA5005.U , UPC: : 048097109459 ,

NEW Crimestopper CA5005.U Rear Parking Sensors w// Underdash Mount LED Display

NEW Crimestopper CA5005.U Rear Parking Sensors w/ Underdash Mount LED Display

RG59 BNC Connectors 25 Pack, Flowify LED Headlights 2 Strips. Amphenol UHF 90° Male To Female Elbow. 4 Door Power Central Lock Kit 2 Keyless Car Entry Remote Control Alarm Siren, For Zoom H1 H2N H5 H4N H6 F8 Q8 Handy Music Recorders Waterproof Bag Case Pouch, 3.5mm Digital Coaxial Toslink Optical to Analog L/R RCA Audio Converter Adapt BP, 1PCS 200W AC 220V to 110V Step Down Transformer Convert Travel Power EU Plug. T95 R1 TV Box Android7.1 WIFI S905W Quad Core 4K 1/2G 8/16G Media Player Z5E4C, 320 Flexible Long Range Antenna 15" Increase Range Garmin Astro 220 3. smallest 1080P HD mini spy hidden DIY nanny camera tiny video recorder camcorder, KENWOOD DNX-572BH DNX572BH GENUINE WIRE HARNESS *SHIPS TODAY*, NISSEI RS-27 SWR POWER Meter 26-30 MHz Up tp 1000 Watts ROR CB HAM RADIO, 25X Thunderbolt Mini Display Port DP To HDMI adapter female to male, Party Speaker System Bluetooth Big Led Portable Stereo Light Up Tailgate Loud.

NEW Crimestopper CA5005.U Rear Parking Sensors w/ Underdash Mount LED Display

Reverse Parking Sensor System with Underdash Mount LED Display, Makes parking easier, Convenient for any parking lot, garage or driveway, (4) ultra-sonic sensors (22ft, cable length), Sensors can be painted to match the color of the vehicle, free shipping and return Free shipping service The best-selling product time limit of 50% discount Browse various styles of merchandise, online discounts.