Med Industrial Duty Speaker Mic for ICOM IC-F5 2 Screws

Med Industrial Duty Speaker Mic for ICOM IC-F5 2 Screws. Icom F3, Icom F3S, Icom F4, Icom F4S, Icom H2, Icom H6, Icom J12, Icom M5, Icom U12, Icom U16. The cable is made of heavy duty cable and so is the speaker head. The ear phone shown is optional. Our Mission.. Condition:: New: A brand-new, unused, unopened, undamaged item in its original packaging (where packaging is applicable). Packaging should be the same as what is found in a retail store, unless the item is handmade or was packaged by the manufacturer in non-retail packaging, such as an unprinted box or plastic bag. See the seller's listing for full details. See all condition definitions : Brand: : KAWAMALL , MPN: : ICM90DSPKSMBSCRW: UPC: : Does not apply ,

Med Industrial Duty Speaker Mic for ICOM IC-F5 2 Screws

KENWOOD KSC-44CR RAPID CHARGER FOR PKT-23, MITSUBISHI WD62530 WD62531 Lamp with OEM Osram PVIP bulb inside. Orion CB1500.1D Cobalt Series Monoblock Class D 1-Ohm Amplifier NEW CB15001D, For iPod Classic 6th 7th 80gb 120gb 160gb Headphone Audio Jack Hold Switch Flex. Mini HD 1080p Button Camera Camcorder Video Recorder DV Hidden Pinhole DVR G. High Quality Aluminium Conical scalar ring with 65mm Plastic LNB holder. Camera 7" FHD 2DIN Android 8.1 Car Stereo MP5 Player GPS Navi FM Radio WiFi BT, Racing Radio IMSA Car Harness for Motorola Kenwood Baofeng Rugged Radios, Pair, White Yamaha NS-AW294WH Indoor/Outdoor Speakers, 480pcs Heat Shrink Connector Kit Electrical Insulated Wire Terminals Crimp Ring. 10pcs Battery 3V Button Cell Holder Socket Clip Case SMD Mount Portable CR1220. 10* Baofeng GT-5 V/UHF Ham FM *Dual PTT* Two-way Radio Handheld Walkie Talkie US, 4x Maxell UR 60 Minute Audio Cassette Normal Bias IEC Type I Brand New/Sealed.

Med Industrial Duty Speaker Mic for ICOM IC-F5 2 Screws

The cable is made of heavy duty cable and so is the speaker head, The ear phone shown is optional, Our Mission,Icom F3, Icom F3S, Icom F4, Icom F4S, Icom H2, Icom H6, Icom J12, Icom M5, Icom U12, Icom U16, Great selection at great prices Discount Exclusive Brands Get fast shipping and price match guarantee.