Bluetooth Wireless Speaker Portable Mini SUPER BASS Sound For Smartphone Tablet

Bluetooth Wireless Speaker Portable Mini SUPER BASS Sound For Smartphone Tablet. 1 x Bluetooth Speaker. Bluetooth Version: 4. High-quality sound, enjoy high definition music at parties, outings and so on. Signal to Noise Ratio: 75 above.. Condition:: New: A brand-new, unused, unopened, undamaged item in its original packaging (where packaging is applicable). Packaging should be the same as what is found in a retail store, unless the item is handmade or was packaged by the manufacturer in non-retail packaging, such as an unprinted box or plastic bag. See the seller's listing for full details. See all condition definitions : Connectors: : Micro USB , MPN: : Does Not Apply: Model: : TG-129 , Brand: : Tagital: Wireless Technology: : Bluetooth , 。

Bluetooth Wireless Speaker Portable Mini SUPER BASS Sound For Smartphone Tablet

Finger PTT Headset Earpiece Mic for Radio Retevis H777 RT-5R Baofeng 888s US HOT. AT-VM3-EL ATS-12 XE Turntable Stylus Needle Audio Technica ATS-11E, Car Power Charger Adapter For Garmin GPSMAP 60 60c 60cx 60cs 76 96C GPS 72 72H. Bluetooth Car Kit FM Transmitter Wireless Adapter&2 USB Charger Mp3 Player RH. Series 2 w/ SoundXtra Wall Mount Denon HEOS 3 Wireless Multi-Room Sound System. with 4.2in Screen METRA 99-5843B *NEW* CAR RADIO DASH KIT Ford Focus 2015-up, TruGlo TFX Pro ORN Trit+Fiber Optic Glock High Day/Night Handgun Sight Set. Best Mini camara espia seguridad oculta grabador oculto Detector movimiento New. Displayport DP To VGA 15Pin Female Cable Converter Adapter Display Port DP VGA. SIEMENS Klangfilm SPEAKER CABLE professional quality, Base no power supply for ICOM IC-V8E IC-V80 Handheld Ni-MH Battery Charger. HA-PRO2 ultra-low noise Low distortion Monitor level headphone amplifier board.

Bluetooth Wireless Speaker Portable Mini SUPER BASS Sound For Smartphone Tablet

Bluetooth Version: 4, High-quality sound, enjoy high definition music at parties, outings and so on, Signal to Noise Ratio: 75 above,1 x Bluetooth Speaker, Thousands of Products Quality and Comfort Authentic Merchandise Shop merchandise we offer in the online store!