Bluetooth Receiver Dongle 30 Pin Dock Connector for Station Speaker iPhone iPod

Bluetooth Receiver Dongle 30 Pin Dock Connector for Station Speaker iPhone iPod. The Bluetooth adapter dongle with 30 pin dock connector add the Bluetooth wireless function to all dock station speakers (with dock connector). 1x Bluetooth dongle. Compatible with all source of audio player with Bluetooth.. Condition:: New: A brand-new, unused, unopened, undamaged item in its original packaging (where packaging is applicable). Packaging should be the same as what is found in a retail store, unless the item is handmade or was packaged by the manufacturer in non-retail packaging, such as an unprinted box or plastic bag. See the seller's listing for full details. See all condition definitions : Brand: : By Horizon , MPN: : MM-BREC06: UPC: : 8800201711581 , EAN: : 8800201711581 ,

Bluetooth Receiver Dongle 30 Pin Dock Connector for Station Speaker iPhone iPod

Mini ES9038Q2M DAC HiFi XMOS XU208 USB DAC Soundcard Headphone Out DSD256 Native. 16 Pin OBD2 OBD II Splitter Adapter Cable RA Male to Dual Female Y Cable US Ship, HD 1080P Hidden Car WIFI DVR Vehicle Camera Video Recorder Dash Cam Wde Angle, 18 LED Reverse Rear View Backup Camera Kit 12-24V 4.3" Car LCD Foldable Monitor, Black and White Locking Flush Mount 250 Volt AC Leviton CS8369 50 Amp 3PY, Bike Motorcycle Handlebar GPS Mount Holder for Garmin GPS ETREX Dakota 10 20 30. HMQC H.265 2.0MP 3.6MM 1080P IP Camera P2P Security ONVIF 24IR XMEye Night Metal. 22 inch LED Work Light Bar 4x 4" CREE Led Pods ATV SUV UTE Truck Jeep Ford 24, Foscam HD 1080P C2 IP Wifi Wireless Sesurity Cameras Motion PIR Detection PTZ, Rockville RW10CA 10" 800 Watt Slim Low Profile Active Powered Car Subwoofer Sub, Ailunce HD1 GPS DMR Digital 3000CH VOX IP67 Dual Band VOX Amateur Radio+Acc US. Absolute SQ6.5PKB 6.5" Square Box Speakers Set of Two Black with Speaker. Motorcycle Helmet Headset Earpiece ICOM IC-V8 IC-F21 IC-F3 IC-F10 Walkie Talkie, 50Pcs 26-24AWG Waterproof Solder Sleeve Heat Shrink Wire Splice Connector White.

Bluetooth Receiver Dongle 30 Pin Dock Connector for Station Speaker iPhone iPod

1x Bluetooth dongle, Compatible with all source of audio player with Bluetooth,The Bluetooth adapter dongle with 30 pin dock connector add the Bluetooth wireless function to all dock station speakers (with dock connector), Quick delivery BEST PRICE GUARANTEE Online Shopping from Anywhere Good design, give you boutique products.