Digoo Waterproof Garden Camera Lens PIR Sensor Smart Home Security Surveillance

Digoo Waterproof Garden Camera Lens PIR Sensor Smart Home Security Surveillance. 1 x Digoo DG-ULC Fixing Rack Back Support. 2 x Digoo DG-ULC Screws for installation. 1 x Digoo DG-ULC English User Manual. PIR Detection Distance : 9.9 - 16.4FT / 5 - 8M. PIR Sensor Angle: 120°. PIR Operation Temperature : -20°C~ 50°C RH95% Max.. Condition:: New: A brand-new, unused, unopened, undamaged item in its original packaging (where packaging is applicable). Packaging should be the same as what is found in a retail store, unless the item is handmade or was packaged by the manufacturer in non-retail packaging, such as an unprinted box or plastic bag. See the seller's listing for full details. See all condition definitions : MPN: : Does not apply , Image: : HD 1080P: Brand: : Digoo , Color: : Black: Model: : DG-ULC , UPC: : Does not apply , 。

Digoo Waterproof Garden Camera Lens PIR Sensor Smart Home Security Surveillance

50W Dual Band VHF UHF Cable Car/Truck Ham Mobile Radio 1105CH Programmable Scan, Swivel Wall Mount Suitable for DENON HEOS 3 White with Tilt. CAR STEREO AUDIO 12V CIRCUIT BREAKER FUSE INLINE FITS 4 8 GAUGE WIRE 40 AMP, 5000-6460 6 OUTLET HOME OFFICE ELECTRONICS SURGE PROTECTOR 2 PHONE LINES 15A, Retevis RT81 Digital DMR 10W 32CH UHF Walkie Talkie Ham Two Way Radio 2200mAh US. Sunbright SB-DC841 Premium Dust Cover for 84" Pro Series w/2-Yr Warranty. APS Bluetooth Module For Mercedes Benz With Filater For iPod iPhone 8 Plus X. Veho 360 M6 Mode Retro Wireless Bluetooth 60W Speaker with Microphone. FLOUREON 1080P 2MP 3000TVL Waterproof CCTV AHD DVR Security Camera Night Vision, DVB-T Finder Digital Aerial Terrestrial TV Antenna Signal Strength Meter US. 4.3' Car Rear View Mirror Monitor With wired Backup CCD Camera Parking Kit B2. FM Transmitter Bluetooth Car Kit Wireless Dual USB Charger Audio MP3 Player. Lot 1800mAh CR123A 16340 Battery 3.7V Li-ion Rechargeable Batteries for Camera. 2pcs of 3inch First-rate Bass SPEAKER FOAM SURROUND REPAIR Parts 74/68/54/47mm, New Samsung Gear VR Oculus 2016 SM-R323 for Galaxy Note 5 S7 S6 edge+, Radioddity QB25 Pro Quad Band Mobile Car Radio Transceiver V/UHF 25W Antenna US. 12pcs Speaker Isolation Spike Stand Foot Cone Base Pads Speaker Replacement.

Digoo Waterproof Garden Camera Lens PIR Sensor Smart Home Security Surveillance

2 x Digoo DG-ULC Screws for installation, 1 x Digoo DG-ULC English User Manual, PIR Detection Distance : 9,9 - 16,4FT / 5 - 8M, PIR Sensor Angle: 120°, PIR Operation Temperature : -20°C~ 50°C RH95% Max,1 x Digoo DG-ULC Fixing Rack Back Support, New fashion new quality As one of the online sales mall Free Shipping & Free Returns Heart move low price FREE Shipping, BEST Price Guaranteed!