NAXA NAA-309 High Powered Amplified HDTV Antenna

NAXA NAA-309 High Powered Amplified HDTV Antenna 840005009444. Suitable for receiving digital ATSC TV signals on your HDTV. Wall mountable. Frequency range: VHF: 40-230MHz; UHF 470-862MHz.. Condition:: New: A brand-new, unused, unopened, undamaged item in its original packaging (where packaging is applicable). Packaging should be the same as what is found in a retail store, unless the item is handmade or was packaged by the manufacturer in non-retail packaging, such as an unprinted box or plastic bag. See the seller's listing for full details. See all condition definitions : MPN: : Does not apply , Brand: : Undisclosed: UPC: : 840005009444 ,

NAXA NAA-309 High Powered Amplified HDTV Antenna

Video Baby Monitor Camera 2-Way Talk 3.2" Digital Wireless Night Vision LCD Play, 360° Bird View System Car DVR 4-Lens Front+Rear+Left+Right View Parking Camera. 4CH NVR IP POE Security Camera System 3MP Smart Home Night Vision P2P CCTV KIT. 16.4Ft IP67 5M 5050 300LED 60led/m Strip Light Yellow Waterproof Flexible DIY US, 1080P HD Wireless Network WIFI Spy Hidden Pinhole Camera DVR Motion detecting, Zenclosures 1-12" Subwoofer Sub Box W/Colored Z LOGO for the Nissan 370z Coupe. 3 x BAOFENG Pofung BL-5L 3800mAh 7.4V Extended Li-Ion Battery for UV-5R Radio, Upgrade Portable Car Heater Cooling Fan Heater Defroster Demister Warmer Red, R-U8150 150ft RG-8/U Mini Coax UHF PL-259 Male/Male Grey Antenna Cable. Belkin Mini Display Port-to-HDMI Adapter Black/White, AGPTEK Waterproof MP3 Player Clip 8GB with Headphone for Sports Swimming Blue, 15M 50FT High Quality 3.5mm Audio Cord Stereo Cable M/M. SELLER 100% Authentic Aegis Legend 200W TC Mod U.S.

NAXA NAA-309 High Powered Amplified HDTV Antenna

Wall mountable, Frequency range: VHF: 40-230MHz; UHF 470-862MHz,Suitable for receiving digital ATSC TV signals on your HDTV, Authentic Merchandise Shop Daily new products on the line Explosion style low price Hot goods, discounted wholesale prices.