50PCS SMA Male to SMA Right Angle Male Plug Jumper Pigtail Cable 15CM RG316

50PCS SMA Male to SMA Right Angle Male Plug Jumper Pigtail Cable 15CM RG316. The total length: about 15cm.. Condition:: New: A brand-new, unused, unopened, undamaged item in its original packaging (where packaging is applicable). Packaging should be the same as what is found in a retail store, unless the item is handmade or was packaged by the manufacturer in non-retail packaging, such as an unprinted box or plastic bag. See the seller's listing for full details. See all condition definitions : Type: : Connector , MPN: : Does Not Apply: Connector A: : 15CM Cable RG316 SMA Male to SMA Right Angle Male , Cable Length: : 15CM: Brand: : Unbranded/Generic , Country/Region of Manufacture: : China: UPC: : Does not apply , 。

50PCS SMA Male to SMA Right Angle Male Plug Jumper Pigtail Cable 15CM RG316

100PCS BFS17A TRANS NPN 25MA 15V 3GHZ SOT23 NEW, Snom M9R VoIP DECT Cordless Business Phone Handset Base Station Quick Sta Guide. Red Hot Line Auto Dialer Wall Phone "New" Preprogrammed, Mighty Max 10 Pack 6V 4.5AH Emergency Exit Lighting SLA Battery ML4-6. 4.2V Charger & 12V Discharger Board DC-DC Converter Boost Module Relay Router, 10-100V Universal Battery Capacity Voltmeter Tester LCD Car Lead-acid Indicator. Fite ON AC Power Cord Cable Plug for Panasonic DMP-BD85 MP-BDT210 BDT215D Player. Universal 4 USB International Travel Wall Charger Adapter Power Converter Blue, Thermometer for Outdoor Wood Boiler with High Temperature Alarm, Albright DC88 Style Reversing Contactor Solenoid 36V Generic 150A. Harman Kardon BTA-10 External Bluetooth Adapter, Earphone Pads Headset Cushions Earpads Ear Pad For AKG K67 DJ Headset Headphones, 4090940 Black/Brass Marshall Mode EQ In-Ear Headphones. Portable Wireless Bluetooth Speaker Subwoofer Super Bass Stereo Loudspeaker New. TOPROAD® Waterproof Outdoor Bluetooth Speaker Portable Wireless Loudspeaker.

50PCS SMA Male to SMA Right Angle Male Plug Jumper Pigtail Cable 15CM RG316

The total length: about 15cm, Excellent quality free delivery worldwide Unrivalled Quality and Value outstanding service an easy way to order.