3G Kids GPS Tracker High Quality Portable MT510 tracking locator Geo-fence alarm. 3G WCDMA/UMTS network support. Over-speed alarm. Backup battery low power alarm. Geo-fence alarm. 3G Frequency bands. 3G:900/2100MHz UMTS. 3G:850/2100MHz UMTS. 2, T he sim card need suppor t A ,support SMS GPRS.. Condition: Open box : An item in excellent, new condition with no wear. The item may be missing the original packaging or protective wrapping, or may be in the original packaging but not sealed. The item includes original accessories. The item may be a factory second. See the seller's listing for full details and description. See all condition definitions , Seller Notes: “The package no include sim card,customers need to get it from your own country by yourself.” , 。

Cortelco 2554-V-Sl Retro Push Button Corded Wall Phone Basic Slate Grey Vintage, 12V AC Adapter Power Supply Wall Charger For Yamaha keyboard PA150 YPG-225, DIY Electronics Component Basic Starter Kit Breadboard Set with Plastic Box E3D8. 4-Pin Sennheiser HD6XX Balanced XLR Stock Cable / Adapter for HD600 10ft, Boytone BT-87CR Alarm Clock & Wireless Bluetooth Speaker FM Radio REFURBISHED, 3.5mm Auto Car AUX Audio Tape Cassette Adapter Converter For Car CD Player MP3, Upgraded Version Wireless Radio Adapter Hands-free Car Kit. FM Transmitter. 5x Remote Speaker Mic For Motorola XiRP8200 XPR6350 XPR7350 XPR7550Walkie. Programming cable for ICOM IC-F30GT /F40GT 6-016. BNC Right Angle Male Crimp RF Radio Connector fits RG-8X LMR240 by W5SWL ®. Programming Cable CT104 For Vertex Radio VX-3200 VX-4100 VX-4200 VX-4500 VX-4600. Monochrome BOSCH SECURITY VIDEO VDN-5085-V321 Flexi Dome Surveillance Camera.

support SMS GPRS,3G WCDMA/UMTS network support, Over-speed alarm, Backup battery low power alarm, Geo-fence alarm, 3G Frequency bands, 3G:900/2100MHz UMTS, 3G:850/2100MHz UMTS, 2, T he sim card need suppor t A , Online fashion store Fast shipping and low prices Fast Delivery to Your Door Get the best new styles for weekend getaways.