Waterproof Housing Neutral Density Filter for GoPro HERO Black White Silver 3+

Waterproof Housing Neutral Density Filter for GoPro HERO Black White Silver 3+. This is a neutral density filter for your GoPro HERO 3. GoPro 3 filters work only on GoPro 3 and 3 models: Black, Silver & White. Compatible with all GoPro 3 and GoPro 3 Plus models. 1 polarized neutral density filter installed.. Condition: Used : An item that has been used previously. The item may have some signs of cosmetic wear, but is fully operational and functions as intended. This item may be a floor model or store return that has been used. See the seller’s listing for full details and description of any imperfections. See all condition definitions , Seller Notes: “The case may have minor cosmetic damage. Such as small scratches or scuffs. The glass lens is scratch free however.” , 。

Waterproof Housing Neutral Density Filter for GoPro HERO Black White Silver 3+

Mounting Junction Box for 800TVL Outdoor IR Bullet Camera 2.8-12mm Lens, 2015-19 FORD FOCUS OEM RADIO 100% PLUG & PLAY LC2I HARNESS FOR SUB AMP INSTALL, FM Radio Antenna BNC Connector Telescopic Aerial 0.7m Stainless Steel TB. 3 X RF3D Active Rechargeable Glasses Substitute for Epson RF 3D Glasses ELPGS, 3 Outlet Power Strip Surge Protector With 3 USB Port Wall Charger Lightningproof. New Turntable CD, Cassette & Remote Belt Drive, Jensen JMC-1250 Turntable. Honda Odyssey 1995-2004 Factory OEM Replacement Radio Stereo Custom Antenna Mast. Premium Card Stock Covers & 28lb Paper! TenTec Model 544 Instruction Manual. 1 extra Black Pearl Stylus Sumiko Black Pearl MM Cartridge with Stylus. LED Rechargeable Luminous Lamp Wireless Speaker Portable Mini Super Gift.

Waterproof Housing Neutral Density Filter for GoPro HERO Black White Silver 3+

1 polarized neutral density filter installed,This is a neutral density filter for your GoPro HERO 3, GoPro 3 filters work only on GoPro 3 and 3 models: Black, Silver & White, Compatible with all GoPro 3 and GoPro 3 Plus models, department store Cheap range Trend fashion products Free Shipping and Returns With low prices and free shipping on qualifying orders.