New Fashion Portable 3.5mm Mini Stereo Speaker For MP3 MP4 Mobile Phone Tablet U. 1 x Mini Stereo Speaker( batteries are not included). Unit Speaker: 28mm x 2. Dual channel, Mono Speaker. It is stylish, compact, portable and convenient to carry.. Condition:: New: A brand-new, unused, unopened, undamaged item in its original packaging (where packaging is applicable). Packaging should be the same as what is found in a retail store, unless the item is handmade or was packaged by the manufacturer in non-retail packaging, such as an unprinted box or plastic bag. See the seller's listing for full details. See all condition definitions : Type: : MP3 Speaker , EAN: : Does not apply: Brand: : Unbranded/Generic , Бренд: : Unbranded/Generic: MPN: : Does not apply , Marque: : - Sans marque/Générique -: UPC: : Does not apply , Numéro de pièce fabricant: : Does not apply , 。

Pro LCD DLP Projector Metal Ceiling & Wall Mount Bracket Holder Stand 33lbs M4P7. RT81 DMR Walkie Talkies 10W 32CH UHF Encryption Digital/Analog IP67 2Way Radios. Vintage Bell & Howell 3170A Cassette Tape Player. LAVA HD2805 HDTV DIGITAL ROTOR AMPLIFIED OUTDOOR TV ANTENNA HD UHF VHF FM CABLE. RF power splitter/ power divider 700MHz-2700MHz SMA female four ways. Bang & Olufsen Belt Beogram B&O 8000 8002 Servobelt Tonearm Belt Tangential Arm. RIFA PEG124 10uF 350V Electrolytic capacitor 2pc highest reliability!. SWITCHCRAFT 0.206 0.21 INCH MICROPHONE JACK PJ-068 COLLINS S-line KWM2A DRAKE. UniOhm 20pcs SMD/SMT 0603 resistors 270 Ω Ohm 271. 36 pin Female Centronics PCB Mount Connector 28J026 Lot of 10. New 1PIN 2.5mm PTT MIC Earpiece Headset for HYT TC310 TC320 Motorola T6200 T6210. Complete Evo-One 1 Button Remote Start T-Harness 2010-2014 Toyota Camry G-Key. Subwoofer Cable Furez FZ162AA 16 AWG In-Wall Rated Audio FREE S/H 25' Spool. 1-wire Mic Earpiece For Motorola XTS2500 XTS3500 XTS5000 GP1200 Handheld.

1 x Mini Stereo Speaker( batteries are not included), Unit Speaker: 28mm x 2, Dual channel, Mono Speaker, It is stylish, compact, portable and convenient to carry, Free Shipping, Free Returns Good store good products Free Fast Delivery Design and fashion enthusiasm Visit us for a unique experience!