Police Fire Radio Two Way Scanner Transceiver Handheld Portable F-Antenna HAM US 606595840382. Radio Scanner Handheld Police Fire Transceiver Portable Antenna Two Way EMS HAM. BAOFENG UV-5RE transceiver is a micro miniature multiband. FM transceiver with extensive receive frequency coverage, providing local area two way amateur communications along with unmatched monitoring capability.. Condition:: New: A brand-new, unused, unopened, undamaged item in its original packaging (where packaging is applicable). Packaging should be the same as what is found in a retail store, unless the item is handmade or was packaged by the manufacturer in non-retail packaging, such as an unprinted box or plastic bag. See the seller's listing for full details. See all condition definitions : Frequency Stability: : ±2.5ppm , Type: : Portable/Handheld: Battery Average Life: : 12 Hours , MPN: : 0382: Batteries: : 1 Lithium ion battery , Frequency Band(s): : VHF, UHF: Output power: : 4W/1W (Max 5W) , Brand: : Branded: Channel Memory: : 128 Channels , UPC: : 606595840382 , 。

Baofeng DM-1801 Walkie Talkie Dual Band Tier I & II Digital Analog & DMR Radio. CommScope 4 Way Digital Splitter SV-4G 5-1002 MHz New Coaxial Cable TV, 100A AMP ANL Type Fuse Gold Plated High Quality Fuses 6 Pack Car Audio Blade 12V. AC Adapter for Bosch Skil 2372-01 F012237200 7.2V Li-Ion Power Wrench DC Charger, Motorola RMU2040 UHF Professional Business TwoWay Radio 4 Channel RDU2020, 100 PCS 40-130mm Mix Cassette Tape Machine Belt Assorted Common Universal. SINGLE FOCAL PIECE MIDWOOFER 6.5" MIDRANGE SPEAKER FROM HP-165A3 REPLACEMENT NEW, Black NEW JBL SoundBoost 2 Portable Speaker Case Moto Mod for Moto Z, 1080P Digital Camera Sunglasses HD Glasses Spy Eyewear DVR Video Recorder Cam US. Plasma 36-38" Inch LED TV Cover Outdoor Weatherproof Protector Khomo Gear LCD. T691C 2inch 4K 2160P Dash Cam 170° Lens Car DVR Camera Motion Detection Recorder.

BAOFENG UV-5RE transceiver is a micro miniature multiband, FM transceiver with extensive receive frequency coverage, providing local area two way amateur communications along with unmatched monitoring capability,Radio Scanner Handheld Police Fire Transceiver Portable Antenna Two Way EMS HAM, Cheap good goods Prices Drop As You Shop Shop the latest trends Fast Shipping Save 25% to 65% every day on designer.