128MB Digital Audio Craig Electronics MP3 Player with LCD Display

Craig Electronics - 128MB Digital Audio / MP3 Player with LCD Display. Equalizer and Dot Matrix LCD display with blue backlight. USB 2.0 Interface.. Condition:: New: A brand-new, unused, unopened, undamaged item in its original packaging (where packaging is applicable). Packaging should be the same as what is found in a retail store, unless the item is handmade or was packaged by the manufacturer in non-retail packaging, such as an unprinted box or plastic bag. See the seller's listing for full details. See all condition definitions : Modified Item: : No , Storage Capacity: : 128 MB: Custom Bundle: : No , Brand: : Craig: MPN: : CMP1230A , Non-Domestic Product: : No: UPC: : Does not apply ,

128MB Digital Audio Craig Electronics MP3 Player with LCD Display

MP3 Player Wireless FM Transmitter Modulator Car Kit & USB SD MMC LCD Remote. A-ZONE 8CH 1080P AHD DVR 2.0MP HD Camera Home Security CCTV System 1TB HDD, Measy 300M HD Wireless AV Video Audio Transmitter Extender Receiver RCA Kit A0B6. 3.5mm Cable Ground Loop Noise Filter Isolator For Home Stereo Car Audio System, 10PCS Photoresistor Sensor Module Light Detection Light for Arduino M26, 400MHz-470MHz 25W UHF Ham Radio Power Amplifier For Interphone Hand Sets Car, NEW 1M 3FT RG59 BNC Male to BNC Male cable for CCTV Camera Coaxial extend, 3.5mm 1/8" Stereo Female Jack to 3.5mm Mono Male Plug Audio Converter Adapter, For a 02-16 Toyota Camry SE Custom Sub Enclosure Speaker Subwoofer Box. Panasonic DECT 6.0 3-Handset Digital Cordless Phone Home Landline Telephone 3HS.

128MB Digital Audio Craig Electronics MP3 Player with LCD Display

USB 2,0 Interface,Equalizer and Dot Matrix LCD display with blue backlight, Best prices A Wise Choice FREE Shipping Over $15 we offer FREE same day shipping The Best Prices For Thousands Of Products.