Lee's 45 Degree Center Rigger Holder

Lee's 45 Degree Center Rigger Holder 96811721104. The AL7211CR (1-3/8"ID) is the perfect holder for boats in the 16 to 31 ft range. Its economical price and small footprint (3"x 5") make it our most popular center rigger holder. The receiving tube of this marine grade anodized holder is set at a 45 degree angle.. Condition:: New: A brand-new, unused, unopened, undamaged item in its original packaging (where packaging is applicable). Packaging should be the same as what is found in a retail store, unless the item is handmade or was packaged by the manufacturer in non-retail packaging, such as an unprinted box or plastic bag. See the seller's listing for full details. See all condition definitions : Brand: : Lee's Tackle , MPN: : AL7211CR: UPC: : 096811721104 ,

Lee/'s 45 Degree Center Rigger Holder

Lee's 45 Degree Center Rigger Holder

NEW USB Programming Cable for Motorola XTL5000 XTL2500 XTL1500 PM1500, WireWorld CRV Chroma Coaxial Digital Audio Cable with Gold-Tube RCA Connectors, Waterproof Car Rear Front View Cam Wide Angle Reversing Parking Security Camera, ham Radio accessories 4 Antenna mounting CLAMPS commercial CB Hardware, NEW wireless microphone stage In-ear monitoring system Antenna signal amplifier, 1/5/10x T10 5050 5SMD White LED Car Light Wedge Lamp Parking Bulbs Super Bright. Slappa Shock Shell Hard Case For Ipod Mini New In Package, Polk Audio V60 In Ceiling Vanishing Speaker --New In Box!! Single. 8 PAC Noise Filter Bass Blocker Mid Range Speaker Audio Capacitor Crossover Cap, BRAND NEW PORTABLE AUDIO PLAY DOCK WIRELESS BLUETOOTH 360 SPEAKER ELECTRIC BLUE.

Lee's 45 Degree Center Rigger Holder

Its economical price and small footprint (3"x 5") make it our most popular center rigger holder, The receiving tube of this marine grade anodized holder is set at a 45 degree angle,The AL7211CR (1-3/8"ID) is the perfect holder for boats in the 16 to 31 ft range, Incredible shopping paradise Sell & More Promotion Services shop for things you love Shop Newest Fashion & Lifestyle Online.