3Set HiFi Copper AC FI-50MR NCF Platinum US Power Plug Carbon Fiber Connector

3Set HiFi Copper AC FI-50MR NCF Platinum US Power Plug Carbon Fiber Connector. AC FI-50MR NCF Carbon Power Plug. Conductor : Pure Red Copper conductor. Connection ? Screw Locking. Type ?EU Standard 2-pole Earth. Trade item condition.. Condition:: New: A brand-new, unused, unopened, undamaged item in its original packaging (where packaging is applicable). Packaging should be the same as what is found in a retail store, unless the item is handmade or was packaged by the manufacturer in non-retail packaging, such as an unprinted box or plastic bag. See the seller's listing for full details. See all condition definitions : MPN: : Does Not Apply , Brand: : ACROLINK: UPC: : Does not apply ,

3Set HiFi Copper AC FI-50MR NCF Platinum US Power Plug Carbon Fiber Connector

TONOR Pro Studio Condenser Recording Microphone Mic+Shock Mount Suspension Stand. NEW LTS CMHD3523DW-Z Platinum Motorized VF Vandal Dome HD-TVI Camera 2.1MP, JFET single stage pre-amplifer BOZ PCB. Parking Car Rear View Camera For OPEL Astra H/Corsa D/Meriva A/Vectra C/Zafira B, Gold 15cm 3.5mm Audio Aux Extension Cable Stereo M to F Extend Headset Wire Cord. KERUI W2 WIFI PSTN GSM SMS Security Alarm System Wireless Sensor Accessories Lot, Marantz SQA2B Audio Decoder Owners Manual, amber 911ep Millennium led module LS TD WL ledA. OEM New WiFi Signal Antenna Flex Cable for Apple iPod Touch 4 4th Gen A1367 >USA, Wireless Home Security 1080P HD IP Camera Smart WI-FI CCTV Camera Webcam Audio, -Gear shaft 5pcs Japan ALPS 16 type volume potentiometer 2 X100K. 12" or 10" Custom Sub Enclosure Subwoofer Speaker Box 08-12 Honda Accord, 500 Intelligent 4 Slots LCD Li-ion Battery Charger Ni-MH NiCd Liitokala Lii, 2200mAh Li-ion Battery fit for Motorola Radio GP328 GP329 GP339 GP338. IP High-Definition Set-Top Cable Box w/ Remote Motorola QIP7100 P2 Hybrid QAM, Hoping code car alarm system passive keyless entry push starter password keypad. 0.01uF 1000V PIO Capacitors K40Y-9 Lot of 100 NEW. 5/ea COAX ADAPTER SMA FEMALE TO BNC MALE RF CONNECTOR NEW. 1080P HD Car DVR Dash Vehicle Camera Video Recorder Cam Night Vision G-Sensor, HDMI Cable V2.0 3D 1080P Ethernet 4K 60Hz HDTV LCD LED PS4 BLURAY Lot FB.

3Set HiFi Copper AC FI-50MR NCF Platinum US Power Plug Carbon Fiber Connector

AC FI-50MR NCF Carbon Power Plug, Conductor : Pure Red Copper conductor, Connection , Screw Locking, Type ,EU Standard 2-pole Earth, Trade item condition, Free shipping Delivery 100% Satisfaction Guaranteed Fashion that's trendy, not spendy!