50pcs DC 5.5 x 2.1mm Power Male Jack Adapter Cable Plug Connector for CCTV LED

50pcs DC 5.5 x 2.1mm Power Male Jack Adapter Cable Plug Connector for CCTV LED. These Baluns DC Screws are for CCTV power cable installation. Male DC Screw DC Power Plug with plastic construction and strain relief.. Condition:: New: A brand-new, unused, unopened, undamaged item in its original packaging (where packaging is applicable). Packaging should be the same as what is found in a retail store, unless the item is handmade or was packaged by the manufacturer in non-retail packaging, such as an unprinted box or plastic bag. See the seller's listing for full details. See all condition definitions : Type: : Balun , MPN: : Does Not Apply: Connector A: : Coaxial DC Power (2.1mm) Male , Quantity: : 50: Connector B: : Coaxial DC Power Male , Use Occasion: : CCTV: Brand: : CCTV-SUPERSTORE , UPC: : Does not apply ,

50pcs DC 5.5 x 2.1mm Power Male Jack Adapter Cable Plug Connector for CCTV LED

3 M Gold Plated HDMI to HDMI Mini Cable 1.3b 10 FT. Q7 WIFI P2P DVR HD Surveillance Wireless Camera IR Night Vision Video Recording. U.S Seller* *Authentic Wotofo Profile Unity Mesh RTA by MrJustRight1 & TVC. 50 Red 18-22 AWG Gauge Vinyl Insulated Multi Stud Ring Terminals #6 #8 #10, FLIR Systems LNZ32P4B Lorex By Flir Lnz32p4b 1080p Ptz Poe Ip Camera. Lightning to 2.5mm cable for Bose oe2 AE2 SoundTrue SoundLink to iphone 7 /7plus, PAIR CRUNCH CS525CX 5.25-INCH 5.25" 2-WAY CAR AUDIO COAXIAL SPEAKERS, NEW PROJECTOR LAMP BULB FOR OPTOMA EX631 TX631-3D DAEXLSG BL-FP240A PE884-2400, Tactical Antenna SMA-Female Dual Band VHF UHF 144/430Mhz For Baofeng UV-5R/82 _7. 4.3 inch Car DVR Dashcam Full HD 1080P Dash Cam 32G,Dual Lens,Touch Screen MA. New 24K Gold Plated Audio banana plug Speaker Wire Jack Connector Plug Nakamichi. 26-27 for Vintage CB Radio Scanner Walkie Lifetime Crystal RES00 TSA00 Freq. uniden tcx440 5.8 ghz cordless phone expansion handset clx465 clx485 clx487, 50HM66 Y66-LMP Y67-LMP Y66LMP Y67LMP Replacement Toshiba TV Lamp, Video Compression Smart Search ANNKE 16CH 6MP Network Security HDMI NVR H.264, Mini Portable Digital Stereo AM FM SW Radio Speaker Music MP3 Player LED TF USB. Fascia For Suzuki Alivio Ciaz dash kit facia adapter panel cover trim face plate. TOPPING D10 Decoder DSD ES9018K2M USB DAC Audio Portable Digital Decoder, 9V 5A AC DC Converter Adapter Power Supply Charger 5.5x2.1mm Center Positive.

50pcs DC 5.5 x 2.1mm Power Male Jack Adapter Cable Plug Connector for CCTV LED

Male DC Screw DC Power Plug with plastic construction and strain relief,These Baluns DC Screws are for CCTV power cable installation, As one of the online sales mall Free Shipping & Free Returns Enjoy GREAT PRICES and FREE SHIPPING!