QTY 4 ea NOS, New Old Stock 1/4" Mono Audio Plug Connector 019 F26

1/4" Mono Audio Plug Connector 019(NOS, New Old Stock)(QTY 4 ea)F26. The (QTY XX ea) in the title is the amount of parts that are in one lot. I am an individual and not a large corporation, very easy to work with. I have no clue, I know part numbers and whether I have it or not.. Condition:: Open box: An item in excellent, new condition with no wear. The item may be missing the original packaging or protective wrapping, or may be in the original packaging but not sealed. The item includes original accessories. The item may be a factory second. See the seller's listing for full details and description. See all condition definitions : Type: : 6.35mm , Male/Female: : Male (Plug): Brand: : Velleman , MPN: : CA019: UPC: : Does not apply ,

QTY 4 ea NOS, New Old Stock 1//4/" Mono Audio Plug Connector 019 F26

QTY 4 ea NOS, New Old Stock 1/4" Mono Audio Plug Connector 019 F26

Full Test 1988 2 pg Revox B-250 Amplifier Review. Portable Travel Carry Case Cover Bag For JBL Boombox Bluetooth Wireless Speaker. 200PCS Solder Sleeve Heat Shrink Connectors Wire TerminalS Waterproof Set Kit US. Anytek X28 1080P FHD 150° Car Video Recorder WiFi ADAS G-sensor Dash Camera GPS, Boss MR6B 6.5" Marine Audio Speakers Dual Cone Black 180Watts Boss Audio MR6B. LG BS275 BS-275 BX275 BX-275 compatible projector lamp bulb p-vip 180/0.8 e20.8. A5 Portable Mini Wireless Speaker bluetooth NoteBook Speakers Music Bass Stereo, LG EAY62992601 POWER SUPPLY BOARD. 4*Retevis H777S Walkie Talkie UHF 2W FRS 16CH CTCSS/DCS VOX 2-Way Radio>BF-888s. OEM Camera Connection Adapter to Aftermarket Monitors for Volkswagen.

QTY 4 ea NOS, New Old Stock 1/4" Mono Audio Plug Connector 019 F26

I know part numbers and whether I have it or not,The (QTY XX ea) in the title is the amount of parts that are in one lot, I am an individual and not a large corporation, very easy to work with, I have no clue, Both comfortable and chic Global fashion Shop online today to enjoy flexible payment options.