2pcs 60x30x8mm 60mm Red Aluminum Radiator Heatsink For Memory Chipset Cooler

2pcs 60x30x8mm 60mm Red Aluminum Radiator Heatsink For Memory Chipset Cooler. Size: 60x30x8mm Aluminum Heatsink. The heatsinks are very good at cooling your machine since it is made of Pure Aluminum and well designed. Material: Aluminum. Color: Red. Help keep your Pi cool,protect it from overheating.. Condition:: New: A brand-new, unused, unopened, undamaged item in its original packaging (where packaging is applicable). Packaging should be the same as what is found in a retail store, unless the item is handmade or was packaged by the manufacturer in non-retail packaging, such as an unprinted box or plastic bag. See the seller's listing for full details. See all condition definitions : Type: : Heatsink , MPN: : Does not apply: To Fit: : Chipset - Northbridge, Chipset - Southbridge, MOSFET, RAM , Material: : Aluminum: Brand: : Unbranded/Generic , Country/Region of Manufacture: : China: UPC: : Does Not Apply ,

2pcs 60x30x8mm 60mm Red Aluminum Radiator Heatsink For Memory Chipset Cooler

DC Power Jack Cable Acer Swift 3 SF314-51-52DH SF314-51-52W2 SF314-51-731X PORT, Unlocked Huawei E3372 E3372h-153 4G LTE Dongle USB Stick Mobile Broadband Modem. Brother DS-720D Mobile Duplex Color Page Scanner. New for Lenovo Thinkpad X280 LaptopTouchpad Clickpad Trackpad NFC Model. Crystal USB 2.0 Flash Drive Customize Photography Wedding Gift Elegant Black Box. Zebra 105SL Pressure Plate, 15 FT Feet DVI-D Dual Link 24+1 Male to DVI-D Dual Link Male Cable LCD LED HDTV, 10PCS 9MM Mouse Encoder Wheel Encoder Repair Parts Switch. Dell Latitude E7440 E7450 E7470 E-Port Plus Docking Station Port Replicator, Battery for Amazon Kindle III Kindle 3 Graphite NEW UK Stock, Samsung NP300E5C NP305E5A NP305V5A NP305E7A New DC In Power Jack Port Connector, 590976-001 HP Shield Serial Dwn 12FT Cable 580655-002 *Pulled*.

2pcs 60x30x8mm 60mm Red Aluminum Radiator Heatsink For Memory Chipset Cooler

The heatsinks are very good at cooling your machine since it is made of Pure Aluminum and well designed, Material: Aluminum, Color: Red, Help keep your Pi cool,protect it from overheating,Size: 60x30x8mm Aluminum Heatsink, Here are your favorite items Online Shopping Retailer Easy Return Satisfied shopping hometown-friendly customer service.