Micro HDMI type D to HDMI Female Converters Adapter For Microsoft Surface

Micro HDMI type D to HDMI Female Converters Adapter For Microsoft Surface. Convert your HDMI cable to any HDMI micro connection. 1X Micro HDMI type D to HDMI Converters Adapter. Therefore, we do not suggest Hot Plug action for any HDMI cables. Connectors feature strain relief and Mylar foil shielding.. Condition:: New: A brand-new, unused, unopened, undamaged item in its original packaging (where packaging is applicable). Packaging should be the same as what is found in a retail store, unless the item is handmade or was packaged by the manufacturer in non-retail packaging, such as an unprinted box or plastic bag. See the seller's listing for full details. See all condition definitions : Brand: : Unbranded/Generic , MPN: : Does Not Apply: UPC: : Does not apply , 。

Micro HDMI type D to HDMI Female Converters Adapter For Microsoft Surface

NEW for ASUS UX32A UX32VD UX32V Keyboard Palmrest Case Backlit US & Arabic. Genuine Apple 17" iMac A1208 WiFi Card BCM94321MC 603-9977-A. Linksys® Velop™ Whole Home Wi-Fi Mesh System AC2200 WH0301, 5PK CF230A Toner Cartridge For HP 30A LaserJet M203dw M203dn MFP M227sdn M227fdw, Plastic Headphone Winder Cable Organizer Computer Bobbin Wire Holder Desktop US, Brand New Bottom Low Base Case Cover for Lenovo G500 FA0Y0000J00-4TH, New Dell M6800 M6700 laptop HDD Hard Drive Second 2nd Caddy Bracket 0CGYW1. New Genuine Lenovo ThinkPad X230 X230i X230t 90W AC Power Charger Adapter. LD Remanufactured Replacements for HP 87A/CF287A 2PK Black Toner Cartridges, 24PIN 20+4 Dual PSU Multiple Power Supply Splitter Adapter 33cm Cable Cord, HP Envy 17T-J000 17-J000 Laptop Digitizer Touch Screen Glass TCP17F92V1.0, Dram Memory for Cisco SUP ENGINE 2T MEM-SUP2T-2GB 2GB SPARE 1x2GB. Huawei Certified Network Profession HCNP-R&S Fast Track H12-224-Latest Exam Q&A.

Micro HDMI type D to HDMI Female Converters Adapter For Microsoft Surface

Connectors feature strain relief and Mylar foil shielding,Convert your HDMI cable to any HDMI micro connection, 1X Micro HDMI type D to HDMI Converters Adapter, Therefore, we do not suggest Hot Plug action for any HDMI cables, 100% Original + FREE Delivery discount activity quality of service Affordable prices with Fast Delivery to Your Door.