PCI-E Express 5.1ch CMI8738 Audio Sound Card w/Low Profile Bracket US Stock

PCI-E Express 5.1ch CMI8738 Audio Sound Card w/Low Profile Bracket US Stock. Note: If you choose "Low Profile Bracket Only" option, no sound card, only the low profile bracket will be included. Customize Internet audio with the power and surround sound of EAX audio technology.. Condition:: New: A brand-new, unused, unopened, undamaged item in its original packaging (where packaging is applicable). Packaging should be the same as what is found in a retail store, unless the item is handmade or was packaged by the manufacturer in non-retail packaging, such as an unprinted box or plastic bag. See the seller's listing for full details. See all condition definitions : Non-Domestic Product: : No , MPN: : Does Not Apply: Modified Item: : No , Channels: : 5.1: Country/Region of Manufacture: : China , Brand: : Unbranded/Generic: Custom Bundle: : No , 。

PCI-E Express 5.1ch CMI8738 Audio Sound Card w//Low Profile Bracket US Stock

PCI-E Express 5.1ch CMI8738 Audio Sound Card w/Low Profile Bracket US Stock

CablesOnline USB-SA03 High-Speed USB 2.0 to eSATA/Serial ATA Bridge Adapter, CB62 SR0EW GENUINE ORIGINAL INTEL CELERON B800 LAPTOP CPU 1.5GHz SOCKET G2, Set Acrylic 50x140mm Cylinder Reservoir Water Tank G1/4 Fit For PC CPU Cooling. TOSHIBA Satellite L55t-B5271 Laptop Bottom CASE Cover A000291000, New Toshiba Satellite C875 C875D C870D C870 series US laptop Keyboard black, New Lenovo Legion Y520 R720 HDD Hard Drive Cable DY520-HDD-FFC NBX0001KF00, 256MB 2x 128MB EDO SIMM with non-Parity 72p Memory RAM 72pin 16x4 TSOP ICs 60ns, 5V/8W Portable USB Electric Soldering Iron Pen Gun Tip Touch Switch Set Tool, Mainboard DD For AMD A88 Desktop Computer Motherboard PCI-E 2xDDR3 DIMM FM2/FM2, LCD USB Charger Capacity Current Voltage Tester Meter Phone Power Bank Detector.

PCI-E Express 5.1ch CMI8738 Audio Sound Card w/Low Profile Bracket US Stock

no sound card, only the low profile bracket will be included, Customize Internet audio with the power and surround sound of EAX audio technology,Note: If you choose "Low Profile Bracket Only" option, 20% Off Clearance, Shop Now on all orders free shipping Competitive price! The best price Guarantee.