Antec 3 Speed Selection IDE Case Cooling Fan 120mm x 25mm

Antec 3 Speed Selection IDE Case Cooling Fan 120mm x 25mm. Item has been pulled from salvage machine so expect the item to be in a used condition with minor scuffs etc. Model: 3 Speed Series. There are only 4 MARs in the United Kingdom. Condition: Used - Full working order.. Condition:: Used: An item that has been used previously. The item may have some signs of cosmetic wear, but is fully operational and functions as intended. This item may be a floor model or store return that has been used. See the seller’s listing for full details and description of any imperfections. See all condition definitions : Type: : Case Fan , MPN: : Antec 3 Speed: Brand: : Antec , Fan Diameter: : 120 mm: Model: : Antec 3 Speed , Power Connection: : IDE: EAN: : Does Not Apply , 。

Antec 3 Speed Selection IDE Case Cooling Fan 120mm x 25mm

NEW HP Compaq Pavilion DV7-7047CL RTC Bakcup CMOS BATTERY 682091-001. Prodigy Magnetic Swipe Reader for Apple iOS Read Credit Cards, 10pcs Lot, DC 12V 2Pin 140mm 140x140x25mm DC Computer Cooler Cooling IDE Fan Ball Bearing. Doggy USB Stick 8GB Dog Quality 3D USB Flash Drives WeirdLand. 4 Pack CLT-K406S C406S M406S Y406S Toner Set For Samsung Xpress C410W C460FW. 100% NEW Apple MacBook Pro 13" A1502 US Keyboard Retina ME864 ME865 ME866 2013. CenturyLink C3000Z Zyxel Bonded 2.4 & 5ghz Wireless WiFi Modem Router SEALED. Bracket 90% Apple 9.7" iPad Air 1st Gen A1474 Set Screw Screws For Repairing. Genuine Retail Version iMac Crucial RAM for 2011 Apple MacBook Pro Mac Mini, KALI LINUX COMPLETE TRAINING PROGRAM FROM SCRATCH VIDEO TUTORIAL.

Antec 3 Speed Selection IDE Case Cooling Fan 120mm x 25mm

Model: 3 Speed Series, There are only 4 MARs in the United Kingdom, Condition: Used - Full working order,Item has been pulled from salvage machine so expect the item to be in a used condition with minor scuffs etc, Shopping made easy and fun Online Shopping Mall Shopping now Good Product Online Wide selection, competitive prices, fast shipping.