NEW for Lenovo ThinkPad E470 CPU COOLING FAN HEATSINK Discrete graphics

NEW for Lenovo ThinkPad E470 CPU COOLING FAN HEATSINK Discrete graphics. Warranty: 6 months.. Condition:: New: A brand-new, unused, unopened, undamaged item in its original packaging (where packaging is applicable). Packaging should be the same as what is found in a retail store, unless the item is handmade or was packaged by the manufacturer in non-retail packaging, such as an unprinted box or plastic bag. See the seller's listing for full details. See all condition definitions : MPN: : E470 , UPC: : Does not apply: Brand: : Unbranded/Generic , 。

NEW  for Lenovo ThinkPad E470 CPU COOLING FAN HEATSINK Discrete graphics

NEW for Lenovo ThinkPad E470 CPU COOLING FAN HEATSINK Discrete graphics

Cisco PWR-1941-POE Inline Power Supply for CISCO1941 180DaysWty, Apple iPad mini 3 64GB Space Gtray WiFi. M-ASR1K-1001-16GB 16GB Memory Kit 3rd Party Upgrade Cisco ASR1001 4x4GB, Space Gray 9.7in Apple iPad Air 1st Gen Cellular Verizon 32GB Wi-Fi. 2.4g 3dbi copper antenna wifi antenna with IPEX interface 10cm line, NEW Touch Screen Digitizer Glass For 8" Nextbook Ares 8A NX16A8116K NX16A8116R. 1pcs SMA Male Plug Straight 10cm GSM GPRS 900/1800MHz Radio Antenna, Original HTC Battery b2pzm100 for HTC U Play, Micro Mini Flash Drive USB 2.0 Memory Stick Pen Backup Drive lot 64GB 32GB 16GB, LCD screen TGW810 TG-TEK, New Scentco Smash Drive 8GB Gourmet Scented Flash Drives Blue Cupcake #3117, New 6" EInk ED060XH7 Touch LCD Display For Pocketbook Touch Lux 3 626 Plus, Kingston DT106 16GB 32GB 64GB USB 3.1 DataTraveler Capless Flash Pen Drive. New Precision Capacitive Touch Screen Pen Stylus Pen for Tablet PC Mobile Phone. all NEW or open package Various brands of USB drives and SD memory cards.

NEW for Lenovo ThinkPad E470 CPU COOLING FAN HEATSINK Discrete graphics

Warranty: 6 months, Guaranteed 100% Authentic 100% Satisfaction Guaranteed All goods enjoy a minimum discount.