Ships as 1 Piece US-MADE DuraCat cat6 UTP Cable 24GA wires Sold in 5 ft units

DuraCat cat6 UTP Cable 24GA wires Sold in 5 ft units - Ships as 1 Piece US-MADE. ProCo DuraCat UTP cat6 cable. DuraCat solid cat6 cable works great in portable situations where longer lengths and ruggedized jacket are required. Standards: Exceeds TIA/EIA 568-B.2-1 cat6 & ISO/IEC 11801:2002 cat6 Horizontal Cable.. Condition:: New: A brand-new, unused, unopened, undamaged item in its original packaging (where packaging is applicable). Packaging should be the same as what is found in a retail store, unless the item is handmade or was packaged by the manufacturer in non-retail packaging, such as an unprinted box or plastic bag. See the seller's listing for full details. See all condition definitions : Product Type: : cat6 Solid , Cable Length: : Sold in 5 ft units, ships as one piece: Country/Region of Manufacture: : United States , MPN: : DuraCAT_SOLID: Suited For: : cat6 ethernet data and digital audio transmission , Brand: : RapcoHorizon: Type: : cat6 Solid over-jacketed , Connector(s) A: : None/Raw: Color: : Black , Connector(s) B: : None/Raw: UPC: : 765811630340 , 。

Ships as 1 Piece US-MADE DuraCat cat6 UTP Cable  24GA wires Sold in 5 ft units

Ships as 1 Piece US-MADE DuraCat cat6 UTP Cable 24GA wires Sold in 5 ft units

Rubber Cushion Computer Desk Mat Keyboard Mouse Pad For Laptop PC LOL Dota Game, Computer Multimedia Stereo Speakers HY-218 Portable USB Stereo Soundbox ND, Chevron Royal Blue Case+Keyboard Cover+LCD+Bag+Mouse for Macbook Pro 13" Retina. 4 SFP Enhanced Image Cisco WS-C3560G-48TS-E Switch 48 10/100/1000T. Gaming Keyboard Mouse Set LED Multi-Colored Changing Backlight Pro Rainbow. 320GB Hard Drive for Gateway NV40 NV42 NV48 NV52 NV51. Dell Inspiron 3542 LCD Screen LCD Screen Complete Assembly Grade B. NIDEC D08A-24TS2 01 24V 8CM 80X25MM Inverter Cooling Fan, Dell Y8132 Poweredge 2950 Redundant Power Supply. 10M Leviton Fiber Optic Single-Mode Simplex Patch Cable Cord LC LC UPC UPSLC-S10, New 2 ports USB 3.0 A type female to Motherboard 20pin Header Female cable 20cm.

Ships as 1 Piece US-MADE DuraCat cat6 UTP Cable 24GA wires Sold in 5 ft units

DuraCat solid cat6 cable works great in portable situations where longer lengths and ruggedized jacket are required, Standards: Exceeds TIA/EIA 568-B,2-1 cat6 & ISO/IEC 11801:2002 cat6 Horizontal Cable,ProCo DuraCat UTP cat6 cable, Provide the latest products Click now to browse Fast Free Shipping and 24x7 Support.