USB 3.1 Type-C to VGA USB 3.0 USB-C Multiport Charging Converter HUB Adapter Hot. This is a USB-C to USB 3.0 with VGA and Type-C charging port HUB. VGA Female Output Port, Support 2048 1152@60Hz. Supports USB3.1 Type-C input and VGA, USB3.0 output;. USB 3.1 Type-C Female Charging Port (This charging port doesn’t support data transfer, AV out, output charging and extending adapter).. Condition:: New: A brand-new, unused, unopened, undamaged item in its original packaging (where packaging is applicable). Packaging should be the same as what is found in a retail store, unless the item is handmade or was packaged by the manufacturer in non-retail packaging, such as an unprinted box or plastic bag. See the seller's listing for full details. See all condition definitions : Brand: : Unbranded/Generic , MPN: : Does Not Apply: Cable Length: : 10CM , Type: : USB 3.1 Type-C to VGA Adapter + HUB: Connection Split/Duplication: : None (1 : 1) , USB Specification: : USB 3.1: Connector A: : USB Type C Male , Model: : USB 3.1 Type-C to VGA 3-in-1 Adapter: Connector(s) B: : USB 3.0 Female, USB 3.1 Type-C Female, VGA Female , 。

Type A Male to Type A Male 3 FT Bytecc USB3-03AA-B USB 3.0 CABLE Cable. RJ45 Female to Female Network Ethernet LAN Connector Adapter Coupler Extender. RJ45 Female to DB9 RS232 Male Connector COM Port to LAN Ethernet Adapter. CPU Cooling Fan for HP Pavilion 13-s121ca 13-s161nr 13-s192nr X360 Convertible, LQ150X1LGN2A COMPLETE 2 LAMP SET BULB LAMP LCD LED CCFL 15.0 XGA TFT-LCD, Disco Duro camara de seguridad 500GB 32MB Cache 5400RPM para CCTV DVR PC Mac WD. CISCO XENPAK-10GB-SR Cisco 10GBASE-SR XENPAK Module for MMF GENUINE, 2019 Apple iPad 9.7 Pro 11 10.5 Sling Backpack Crossbody Shoulder Bag Daypack. Yikda Extended Leather Gaming Mouse Pad/Mat Large Office Writing Desk Computer. 5X PSU Power Supply 24pin ATX Motherboard Mainboard Adapter Connector Cable Dual.

0 with VGA and Type-C charging port HUB, VGA Female Output Port, Support 2048 1152@60Hz, Supports USB3,1 Type-C input and VGA, USB3,0 output;, USB 3,1 Type-C Female Charging Port (This charging port doesn’t support data transfer, AV out, output charging and extending adapter),This is a USB-C to USB 3, 100% Original + FREE Delivery discount activity quality of service Discover Affordable Street Fashion online.