USB Type C 3.1 Hub Adapter Charge 4 Ports USB 3.0 for MacBook Pro Surface Pro 4

USB Type C 3.1 Hub Adapter Charge 4 Ports USB 3.0 for MacBook Pro Surface Pro 4. USB 3.1 Type C USB-C to Multiple 4 Port USB 3.0 Hub For New MacBook, Surface Pro 4 etc. Tablet laptop and Other Type-C Supported Devices interface support plug and play. Hot swap, easy to use and carry.. Condition:: New: A brand-new, unused, unopened, undamaged item in its original packaging (where packaging is applicable). Packaging should be the same as what is found in a retail store, unless the item is handmade or was packaged by the manufacturer in non-retail packaging, such as an unprinted box or plastic bag. See the seller's listing for full details. See all condition definitions : Type: : Hub/Splitter Box , Brand: : YELLOW-PRICE: MPN: : Does Not Apply , Connector(s) B: : 4 Ports USB 3.0 Female: Connector A: : USB Type C Male , Connection Split/Duplication: : 1 : 4: USB Specification: : USB 3.1 , UPC: : Does not apply , 。

USB Type C 3.1 Hub Adapter Charge 4 Ports USB 3.0 for MacBook Pro Surface Pro 4

Delta Electronics DPS-350AB-5 350W Power Supply D54651-005 007. NEW Cisco Aironet AIR-PWRINJ3 Power Injector w/Cat5 Ethernet Cable, 4-pin Molex 16cm LP4 to Dual 15-pin SATA Power Splitter Y Cable Cord 6" Inch, 1 X 300 W Micro Atx Small Black In Win Bl631 Computer Case 5 X Bay, 10dbi 4G Antenna LTE Router Modem SMA Female to N male CRC9 TS9 IPX Adapter Kits. EXTRON 26-531-02 15-pin HD Male to BNC Female Mini High Resolution Cable. Original New For HP 15-p213cl 15-p225nr 15-p214dx Cpu Fan, USB WiFi Wireless Bluetooth Adapter Dongle Network LAN Card 802.11g/n w/ Antenna, USB 2.0 A Male To 2 Dual USB Female Jack Y Splitter Hub Power Cord Adapter zxc. SUPERRED CHB7024EB-O 24V 0.14A 7CM 7020 2-wire drive fan 1PCS.

USB Type C 3.1 Hub Adapter Charge 4 Ports USB 3.0 for MacBook Pro Surface Pro 4

USB 3,1 Type C USB-C to Multiple 4 Port USB 3,0 Hub For New MacBook, Surface Pro 4 etc, Tablet laptop and Other Type-C Supported Devices interface support plug and play, Hot swap, easy to use and carry, Excellence quality Buy direct from the factory Online fashion store Fast shipping and low prices Save 25% to 65% every day on designer.