3646 Yellow 1.5 M SC-SC Duplex 9/125 Singlemode Fiber Optic Patch Cable Cord

1.5 M SC-SC Duplex 9/125 Singlemode Fiber Optic Patch Cable Cord (Yellow)- 3646. High Quality and Cost-effective 9/125μm Singlemode Fiber Patch Cable. Fiber Type Duplex Jacket Material PVC. How to Choose The Right Fiber Optic Cable Type?. Connector SC to SC Jacket OD 2.0mm. Fiber Mode 9/125μm Jacket Color Yellow.. Condition:: New: A brand-new, unused, unopened, undamaged item in its original packaging (where packaging is applicable). Packaging should be the same as what is found in a retail store, unless the item is handmade or was packaged by the manufacturer in non-retail packaging, such as an unprinted box or plastic bag. See the seller's listing for full details. See all condition definitions : Country/Region of Manufacture: : United States , Fiber Type: : Single-Mode: Cable Type: : Duplex , Connector A: : SC: Cable Length: : 1.5m , Brand: : Fiberoptiistribution: MPN: : FB5-2569-LC/SC-1.5M , Connector(s) B: : SC: UPC: : Does not apply ,

3646 Yellow 1.5 M SC-SC Duplex 9//125 Singlemode Fiber Optic Patch Cable Cord

3646 Yellow 1.5 M SC-SC Duplex 9/125 Singlemode Fiber Optic Patch Cable Cord

ASUS W7S LAPTOP LCD Screen 13.3" WXGA CCFL, 14AWG NEMA 5-15P to C15 6ft Power Cord, Toshiba Canvio Advance 2TB Portable External USB 3.0 Hard Drive, 2 Port VGA SVGA LCD Video Splitter for Laptop Computer Monitor Black Box, New Seagate 3TB 7.2K Drive for Dell Optiplex 745 755. UGREEN Network Adapter USB 3.0 To Ethernet RJ45 Lan Gigabit For 10/100/1000 Mbps, Samsung ST1000LM024 3.0Gb/s 5400RPM 1TB SATA 2.5 HDD. NEW USB Cable Cord Lead For Line 6 POD Studio GX UX1 UX2 USB Recording Interface, USB Wired One-Handed Gaming Keyboard Gorgeous Backlight 39 Keys Game Mini Keypad. 3.5mm Male Audio AUX Jack to USB 2.0 Type A Female OTG Converter Adapter Cable.

3646 Yellow 1.5 M SC-SC Duplex 9/125 Singlemode Fiber Optic Patch Cable Cord

Fiber Type Duplex Jacket Material PVC, How to Choose The Right Fiber Optic Cable Type, Connector SC to SC Jacket OD 2,0mm, Fiber Mode 9/125μm Jacket Color Yellow,High Quality and Cost-effective 9/125μm Singlemode Fiber Patch Cable, Warranty and FREE shipping Shop Only Authentic Thousands of the best online stores and brands.