NEW LABTEC AMPLIFIED COMPUTER SPEAKERS LCS-150 with a compatible AC ADAPTER

NEW LABTEC AMPLIFIED COMPUTER SPEAKERS LCS-150 with a compatible AC ADAPTER. For amplified use, the speakers require either four optional "C" cell batteries or an optional 6 Volt AC adapter to power the amplifier.These systems do not include the "optional" Labtec external AC power adapter.. Condition:: New: A brand-new, unused, unopened, undamaged item in its original packaging (where packaging is applicable). Packaging should be the same as what is found in a retail store, unless the item is handmade or was packaged by the manufacturer in non-retail packaging, such as an unprinted box or plastic bag. See the seller's listing for full details. See all condition definitions :  , 。

NEW LABTEC AMPLIFIED COMPUTER SPEAKERS LCS-150 with a compatible AC ADAPTER

3 Meter Extension Cable for CREATIVE INSPIRE T10 Series stereo speaker HK, Compatible HP 131A CF213A Magenta Toner Cartridge for Pro 200 M251NW M276NW. 2 Lot Half Gold Pins Spares ATX Molex 5557 24P 24-Pin Male PSU Housing White. D10-240P1A HP-D2402A0 HP-D2402E0 PS4241-9HF Power Supply, Sun 540-3615 PCI I/O Fan Tray V880/V890 5q. NEW***LOT OF 10PCS****Server Grade****6 Feet 3-Prong Computer Power Cord, Dell Optiplex 3040 5040 7040 9040 SFF MT 240W Power Supply 0M1C3 DHVJN THRJK. Aumox 5Port Gigabit Ethernet Network Switch Unmanaged Ethernet Splitter AM-SG205, AudioQuest NRG-Y3 US Power Cord 1.0m. 2pcs New Black Chassis Hard Drive Mounting Plastic Rails for Cooler Master HF. Enterasys B3G124-48 48-Port Gigabit Ethernet Switch w/Rack Tabs.

NEW LABTEC AMPLIFIED COMPUTER SPEAKERS LCS-150 with a compatible AC ADAPTER

the speakers require either four optional "C" cell batteries or an optional 6 Volt AC adapter to power the amplifier,These systems do not include the "optional" Labtec external AC power adapter,For amplified use, With the latest design concept Get Great Savings Latest hottest promotions New arrival updates Everyday We offer free shipping on all orders of $15 or more.