AC Power Supply cord cable For brother HL-2270DW monochrome laser printer

AC Power Supply cord cable For brother HL-2270DW monochrome laser printer. Connect an AC adapter to an AC outlet, OR plug directly into a computer or other device with a built-in AC adapter. 1 x US Plug Power Cable. Fit most 3 ports power adapters. Note: Suitable for US standard jack ONLY.. Condition:: New: A brand-new, unused, unopened, undamaged item in its original packaging (where packaging is applicable). Packaging should be the same as what is found in a retail store, unless the item is handmade or was packaged by the manufacturer in non-retail packaging, such as an unprinted box or plastic bag. See the seller's listing for full details. See all condition definitions : MPN: : Does Not Apply , Brand: : Unbranded/Generic: UPC: : Does not apply ,

AC Power Supply cord cable For brother HL-2270DW monochrome laser printer

6 Feet Superspeed USB 3.0 Type A Male to Type A Female 28AWG Extension Cable. 15cm to 2M 15 pin 1.0mm Long Flat Ribbon Cable For Raspberry Pi Camera Module. 1-Gang Recessed Low Voltage Wall Plate Audio Video HDMI Cable Feed Through Black. HP XW9300 Grass Valley Tower Front Bezel Faceplate Cover GRADE A, Original CPU Cooling Fan for HP Pavilion G6-2106NR G6-2106AX G6-2106EK G6-2106ET. MAC SONNICS 160GB EXTERNAL HARD DRIVE SILVER USB 3.0 WINDOWS PC XBOX 360. Cool 4000 DPI Mice 6 LED Buttons Wired USB Optical Gaming Mouse For Pro Gamer 5Y. US WifiBlast Range Extender Booster Wireless Range 802.11 Wifi Repeater RT1. Sunflowers Macbook 12 Pro 13 2018 Retina 15 Top Bottom Printed Sleeves Set Cover. Neody Carpal Tunnel Pain Relief Mouse Wrist Rest With Natural Cool & Hot Therapy, INTER-TEL LSC 520.2300 V 826.5203-3 ISA COMMUNICATION CONTROLLER BOARD.

AC Power Supply cord cable For brother HL-2270DW monochrome laser printer

Note: Suitable for US standard jack ONLY,Connect an AC adapter to an AC outlet, OR plug directly into a computer or other device with a built-in AC adapter, 1 x US Plug Power Cable, Fit most 3 ports power adapters, Online Shopping For Fashion Hot sales of goods High-End Fashion For Top Brand Great selection at great prices FREE RETURNS & FREE 7-DAY SHIPPING WORLDWIDE.