Quick Charging USB Data Charger Cable Cord For Samsung GALAXY C9 Pro C9000 Phone. · Type: USB 3.1Type C Sync Data Fast Charging Cable. · Ultra Fast Charging. Up To 30% Faster Charging Than Conventional Cable. 1x usb Data charging cable ( as picture shows ). Tough Armor Zinc-Alloy and Tangle-Free Flat Cable Design Allows for More Durability and Easier Storage.. Condition:: New: A brand-new, unused, unopened, undamaged item in its original packaging (where packaging is applicable). Packaging should be the same as what is found in a retail store, unless the item is handmade or was packaged by the manufacturer in non-retail packaging, such as an unprinted box or plastic bag. See the seller's listing for full details. See all condition definitions : Brand: : Unbranded/Generic , MPN: : Does not apply: UPC: : Does not apply ,

14.0" LCD Screen For Lenovo ThinkPad X1 Carbon 5th Gen 20K3 00NY435 1920x1080FHD, Samsung Galaxy S7 Edge Screen Case Friendly Screen Protector NEW!! ArmorSuit, Dell Precision 490 Workstation Processor Cooler JD210 Heatsink. Optimized Gaming Surface 5.. RAZER GIGANTUS: Ultra Large Size Free Shipping. Delta AFC0912DF 92x32mm For HP ML310e G8 Server Cooling Fan P/N 674815-001. 3M PF324W Lightweight LCD Display Privacy Filter 24-inch wide. Computer Card Reader PCI Card Back Rear Panel Low Profile Bracket, Anime One Piece Luffy Ace Protective Hard Case Cover For Apple MacBook Pro Air, New PC Power Supply Upgrade for Dell SFFCN-0YX301 Slimline SFF Computer, Laptop Notebook Sleeve Case Bag Cover For Computers MacBook Air/Pro13/14 inch gq, 25 Pack Lot CAT5e Keystone RJ45 110 Punch Down Keystone Snap-In Jack Yellow, Usb Wifi Adapter High Gain Antenna Long Distance Receiver Ethernet Network Card.

1Type C Sync Data Fast Charging Cable, · Ultra Fast Charging, Up To 30% Faster Charging Than Conventional Cable, 1x usb Data charging cable ( as picture shows ), Tough Armor Zinc-Alloy and Tangle-Free Flat Cable Design Allows for More Durability and Easier Storage,· Type: USB 3, we offer FREE same day shipping Fast (7-Day) Free Shipping Online Exclusive Global trade starts here Order online today for fast shipping!