16ft Long USB 2.0 EXTENSION Cable Lead A Male To A Female Shielded Car Extender

16ft. Long USB 2.0 EXTENSION Cable Lead A Male To A Female Shielded Car Extender. High Quality Shielded. USB 2.0 EXTENSION Cable Lead A Male Plug to Female Socket. Connectors: 4pin USB Type A-male to 4pin USB Type A-female. Material: copper core, antioxidant, corrosion-resistant, solid and durable.. Condition:: New: A brand-new, unused, unopened, undamaged item in its original packaging (where packaging is applicable). Packaging should be the same as what is found in a retail store, unless the item is handmade or was packaged by the manufacturer in non-retail packaging, such as an unprinted box or plastic bag. See the seller's listing for full details. See all condition definitions : Model: : ex1235 , MPN: : Does Not Apply: USB Specification: : USB 2.0 , Connector A: : USB Standard Type A Male: Connection Split/Duplication: : None (1 : 1) , Brand: : joykey57: Type: : USB 2.0 Cable , Connector(s) B: : USB Standard Type A Female: Features: : Shielded , 。

16ft Long USB 2.0 EXTENSION Cable Lead A Male To A Female Shielded Car Extender

Mini 150Mbps 802.11n/g/b USB WiFi Wireless Network LAN Card Adapter w/Antenna US. Ugreen USB C 3.1 Hard Drive Enclosure Type C to SATA External 2.5" HDD Case UASP. Dell Equallogic Storage Serial Console Cable PS4000 PS5000 PS6000 PS6500 PS6100, 5 BNC Female To 15-pin VGA RGB Video Adapter For Monitor Projector, Soft Keyboard For Macbook Air 13" 2018 A1932 Full Protective Slim Case Cover, Western Digital Hard Drive WD15EARS 1.5TB 7200RPM 64MB Cache SATA 3GB 3.5" HDD. HP ProBook 4530 4531s 4536s 4535s 4536s 4730s 4736s 4731s HDD Bracket Caddy, 15' Pearstone USB 3.0 Type A Male Type B Male Cable, New Universal Keyboard Protector Film Silicone Skin Cover For Laptop PC Notebook. X9 USB Wired Optical 4000DPI Gaming Mouse Game Mice LED backlit.

16ft Long USB 2.0 EXTENSION Cable Lead A Male To A Female Shielded Car Extender

USB 2,0 EXTENSION Cable Lead A Male Plug to Female Socket, Connectors: 4pin USB Type A-male to 4pin USB Type A-female, Material: copper core, antioxidant, corrosion-resistant, solid and durable,High Quality Shielded, Fast, Free Shipping and Returns Get the product you want Online Best choice At affordable prices to buy fashion models!