24+5 Male to DVI-I Male Digital Video Cable Support HD 1080p 24+5 Dual DVI-I

Dual DVI-I (24+5) Male to DVI-I (24+5) Male Digital Video Cable Support HD 1080p. · SUPPORTS HOT PLUGGING OF DVI DISPLAY DEVICES. Dual DVI-I (24 5) Male to DVI-I (24 5) Male Digital Video Cable. · DVI-I (24 5) PIN MALE TO DVI-I (24 5) PIN MALE CABLE. · TRI SHIELDED WITH DUAL MYLAR® FOIL AND BRAID SHIELD REDUCES INTERFERENCE.. Condition:: New: A brand-new, unused, unopened, undamaged item in its original packaging (where packaging is applicable). Packaging should be the same as what is found in a retail store, unless the item is handmade or was packaged by the manufacturer in non-retail packaging, such as an unprinted box or plastic bag. See the seller's listing for full details. See all condition definitions : Type: : DVI-I Dual Link , Connector A: : DVI-I (Dual Link) Male: Brand: : Generic , Color: : As Pictured: MPN: : Does Not Apply , Connection Split/Duplication: : None (1 : 1): Connector(s) B: : DVI-I (Dual Link) Male , 。

24+5 Male to DVI-I Male Digital Video Cable Support HD 1080p 24+5 Dual DVI-I

MK0L2ZM/A Brand New Genuine Apple Smart Charcoal Gray Cover For iPad Pro 12.9”. 2 Sets HD PET Clear Screen Protector Film Anti-Scratch Front+Back Guard Skins. , Esr Screen Protector For The Ipad Pro 10.5, Scratch Free Installation Frame, 3X SOINEED iPad 2 3 4 5th 6th Air Mini 7.9 Pro 9.7 10.5 Tempered GLASS Protector, Anti-slip Large Gaming Mouse pad Keyboard Mat Laptop Computer PC Mice Mat US. Silicone Cover Skin protector for Apple Wireless IMAC Bluetooth Keyboard Cover, NEW Original Dell 65W 19.5V 3.34A AC Adapter for Inspiron 13 7000,P57G001 Laptop. Mini Speakers For Computer Laptop Player USB Powered System Desktop Black Small. 17.3" Laptop Computer Sleeve Case Bag w Hidden Handle & Shoulder Strap 3016. Original Xiaomi Slim Soft Laptop Sleeve Bag Case for Mi Notebook Air 13.3’/12.5‘, For Apple Macbook Pro Retina 11" 12" 13" 15" Transparent multicolor Case Shell.

24+5 Male to DVI-I Male Digital Video Cable Support HD 1080p 24+5 Dual DVI-I

Dual DVI-I (24 5) Male to DVI-I (24 5) Male Digital Video Cable, · DVI-I (24 5) PIN MALE TO DVI-I (24 5) PIN MALE CABLE, · TRI SHIELDED WITH DUAL MYLAR® FOIL AND BRAID SHIELD REDUCES INTERFERENCE,· SUPPORTS HOT PLUGGING OF DVI DISPLAY DEVICES, Free Delivery on all items Make Sure You Already Have it reliable delivery services, check us out!