"DISNEY'S MINNIE" Cartoon character 30inx36in 2 layer girls fleece baby blanket

"DISNEY'S MINNIE" Cartoon character, 30inx36in 2 layer girls fleece baby blanket. One side is with happy faces of Disney's Minnie Mouse on white background, the other is coordinating white and dark fuchsia zig-zag pattern. Made of 100%25 acrylic fleece and cotton blend trim. Double layer makes it warm and cuddly for excellent use especially in cold season.. Condition:: New with tags: A brand-new, unused, and unworn item (including handmade items) in the original packaging (such as the original box or bag) and/or with the original tags attached. See all condition definitions : Character Family: : Disney's Minnie Mouse , Country/Region of Manufacture: : United States: Brand: : "Handmade" , Material: : Fleece: Theme: : Cartoon Characters , Color: : Pink: Type: : Multi-Purpose Blanket , Size: : 30in x 36in: Gender: : Girls , UPC: : Does not apply ,

/"DISNEY/'S MINNIE/" Cartoon character 30inx36in 2 layer girls fleece baby blanket

"DISNEY'S MINNIE" Cartoon character 30inx36in 2 layer girls fleece baby blanket

10 Sheets 16K Colorful Magic Scratch Art Painting Paper With Drawing Stick H4P5, Graco SnugRide SnugLock 35 DLX Infant Car Seat Child Safety Binx NEW, Standard Crib/Toddler Blue/Red Pam Grace Anchors Away 6 Piece Crib Bedding Set. Soft Zone Climb and Crawl Foam Play Set for Toddlers Preschoolers 5 Piece Blocks, Inflatable Baby Water Mat Fun Activity Play Center Cushion For Children Infants, Reusable Washable Adjustable Waterproof Cloth Baby Nappy Pocket Diaper Kids Gift, 45% Polyester Color Bedtime Originals Crib Fitted Sheet Choo Choo,55% Cotton. Baby Soft Anti-slip Elbow Protector Crawling Knee Pad Infant Toddler Baby Safety, Hot Parachute Kite Toy Hand Throw Outdoor for Kids Children Educational Toy TR. Replacement Tubing Set for Medela FreeStyle Breastpump Made by Maymom. Philips AVENT SCH550/20 Bath and Room Thermometer.

"DISNEY'S MINNIE" Cartoon character 30inx36in 2 layer girls fleece baby blanket

the other is coordinating white and dark fuchsia zig-zag pattern, Made of 100%25 acrylic fleece and cotton blend trim, Double layer makes it warm and cuddly for excellent use especially in cold season,One side is with happy faces of Disney's Minnie Mouse on white background, products at discount prices Get the Best Deals Cost less all the way Excellence quality Wide selection, competitive prices, fast shipping.